Factuur November 2012 geïnd, maar alsnog betalingsachterstand

• 20 december 2012
  • 5 reacties
  • 1989 keer bekeken

Beste lezer,

Ik kom er net achter dat op Mijn Telfort (mobiel) vermeldt dat ik een betalingsachterstand zou hebben; de rekening is op 19 december geïnd.

Vreemd, dat dit niet verwerkt is tevens heb ik daar bewijs van.

Kunt u mij hier mee zo spoedig mogelijk verder helpen? 

Met vriendelijke groet,
Johnny

5 reacties

Reputatie 1
Hey!
Daar kwam ik ook net achter. Spannende rode letters over betalingsachterstanden enzo. Ga uit van een systeemfout bij Telfort. Zou fijn zijn als iemand dat kan bevestigen.

Want de dreigende taal over achterstanden is niet echt fijn. Prevatel, zelf maar overmaken etc, een Telfort probleem wordt mij iets te snel een klantprobleem gemaakt. Terwijl wij al jaren netjes betalen en schuiven met ons geld! Wat mij betreft niet zo'n leuk kerstpresentje, ondanks de mooie rode kleur!

Succes, ben benieuwd hoe dit verder loopt.
Reputatie 1
De rode letters zijn inmiddels "gone", bij jou ook? Zal dan idd wel systeemfout cq trage verwerking oid geweest zijn.
De rode letters zijn inmiddels "gone", bij jou ook? Zal dan idd wel systeemfout cq trage verwerking oid geweest zijn.

Bedankt voor je reactie, het is idd verdwenen. Dit maakt mensen wel enorm aan het schrikken. Hopelijk dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb nu ook zo'n melding terwijl het automatisch wordt ingehouden. Er staat bij mij als er streepjes staan dan is de datum nog niet verstreken.  Kan Telfort dit soort meldingen achterwegen houden want dit geeft alleen maar problemen die er niet zijn.  Er zijn geen openstaande bedragen nl omdat de datum van inning nog niet is verstreken. Dus waarom die waarschuwing ???

Jacobus
Beste Jacobus,

Ik begrijp je frustratie, echter zal dit denk ik wel verdwijnen. Vooral omdat jij automatisch incasso hebt. Als dit blijft aanhouden zou ik de klantenservice van Telfort raadplegen.

Veel succes met de afhandeling!

Reageer