beantwoord

Factuur nieuw contract wel/geen activatiekosten

• 1 mei 2019
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb tijdens de koopjeskermis een nieuw contract afgesloten. Er werd toen reclame gemaakt met "nu geen activatiekosten a 30,-", maar toch staan deze kosten op de factuur. Kunnen jullie die er alsjeblieft afhalen?

Ik heb hier ook al over gebeld, maar de verbinding werd verbroken. Toen werd aangegeven dat ik waarschijnlijk had aangegeven dat ik ook telfort mobiel heb. Dit was op dat moment nog geen mogelijke selectie, er staat in de aanbieding nergens dat dit een combinatie deal was en ik heb dit ook niet aangevinkt later in het proces, omdat ik geen telfort mobiel heb.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 mei 2019, 11:54

Welkom op het forum @MKH, en welkom bij Telfort 🙂 Er zijn geen addertjes onder het gras of andere kleine lettertjes, bij de koopjeskermis waren er inderdaad geen aansluitkosten. Ik zie dat deze wel in rekening gebracht gaan worden, dus heb ik meteen een vergoeding voor je klaargezet. Ik weet daarbij niet of deze op de eerste factuur weggestreept zal worden of dat je het bedrag al voor de aansluiting op je rekening gestort krijgt, maar je krijgt het sowieso terug 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Dat mobieltje kan maar zo het addertje onder het gras zijn.
Reputatie 1
Dat geloof ik best, maar dan moeten ze niet adverteren met gratis activatie zonder te vragen of ik telfort mobiel heb en zonder sterretje dat dit alleen van toepassing is op de combinatie.
Mee eens we zullen de reactie van een moderator moeten afwachten.
Staat je adres en dergelijke in je profiel bij extra informatie
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het forum @MKH, en welkom bij Telfort 🙂 Er zijn geen addertjes onder het gras of andere kleine lettertjes, bij de koopjeskermis waren er inderdaad geen aansluitkosten. Ik zie dat deze wel in rekening gebracht gaan worden, dus heb ik meteen een vergoeding voor je klaargezet. Ik weet daarbij niet of deze op de eerste factuur weggestreept zal worden of dat je het bedrag al voor de aansluiting op je rekening gestort krijgt, maar je krijgt het sowieso terug 🙂
Reputatie 1
Ok, dankjewel voor je antwoord. Als het wordt gecorrigeerd, verrekend of teruggestord, is allemaal prima. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, op deze manier komt het helemaal goed 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer