factuur niet meer te raadplegen na combineren accounts

Reputatie 1
Badge
Ik heb net een mail gekregen dat er een factuur klaarstaat voor internet tv en bellen.
Als ik vervolgens inlog op telfort.nl is het account bijna volledig leeg; zelfs de historische facturen staan er niet meer.
Op de plek van de factuur staat een rood kruis.
Bij de persoonlijke gegevens is nog wel te zien dat het account is samengevoegd.

Als ik bij mijn andere account (bellen) kijk, dan staan daar alleen de facturen en gegeven van bellen.

Mogelijk heeft systeem last van bellen via zakelijk account en internet als persoonlijk account, maar samenvoeging zelf is wel bevestigd (via mail en sms).

Wilt u de factuur toesturen per mail

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo harry2,

Vervelend dat je geen facturen meer ziet van je vaste aansluiting. :(

We willen graag voor je nagaan of daar een oplossing voor is als je ons je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN stuurt in een privévenster. Het kan zijn dat een andere moderator je privébericht beantwoord.

Na ontvangst van je gegevens gaan we er mee aan de slag! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harry,

Bedankt voor de gegevens.

Heb je onlangs nog gecheckt of het inmiddels werkt? Ik zal anders een incident aanmaken om na te gaan waar dit fout gaat.

Alvast dank voor je reactie.
Reputatie 1
Badge
Hallo Michael,

Het werkt nog steeds niet. Graag een oplossing.

Groet, Harry.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Harry,

Dank voor je bericht.

Ik heb een incident aangemaakt om uit te zoeken waar dit fout gaat. Je mag ervan uitgaan dat je hier binnen enkele dagen over gebeld wordt.

Laat je het mij weten als je meer weet?
Reputatie 1
Badge
Dank. Ik wacht het even af.
Reputatie 1
Badge
Ik ben nog steeds niet gebeld!
Wellicht ten overvloede, maar als ik jullie factuur niet kan inzien, kan ik die dus ook niet betalen .... 🙂.
Reputatie 1
Badge
HALLO IS DAAR IEMAND?? Deze melding staat nu al 14 dagen open. Kunt u mij een statusupdate van de voortgang geven aub.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Harry,

Bedankt voor het geheugensteuntje.

Mijn collega's geven aan dat het 'gewoon' inzichtelijk zou moeten zijn. Kun je aangeven wat nu de status is? Ook zie ik graag screenshots van wat je precies ziet zodat ik je beter op weg kan helpen.

Alvast mijn dank.
Reputatie 1
Badge
Beste Michael,

Met permissie, maar ik heb wel iets beters te doen dan fakemeldingen maken; als het 'gewoon inzichtelijk' zou zijn had ik hier natuurlijk geen melding geplaatst! Sorry dat ik boos reageer, maar de enige reactie van Telfort na EEN MAAND!!!! is dus; heb je een print screentje. Nogmaals sorry, maar ik vind dit een ZEER slechte service.

Ondertussen is de status dat ik nog steeds met het probleem zit. In de bijlage probeer ik 5 printscreens toe te voegen. Hieruit blijkt hopelijk dat in het mobiel deel het allemaal werkt, maar (alleen) in het THUIS deel dus niet.

Indien gewenst kan men ook nog meekijken via teamviewer oid.

Ik zou het erg fijn vinden als dit nu deze week opgelost kan worden.

Dank.

Badge
Dit probleem heb ik dus ook sinds de accounts zijn samengevoegd.
Ik kan wel de facturen van mijn mobiele abonnement bekijken, maar wil ik de facturen bekijken van 'Thuis' dan krijg ik precies hetzelfde scherm te zien als harry.
Erg lastig aangezien ik deze facturen op zeer korte termijn moet uitprinten....
Graag uw reactie.

Mvg, Selma
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Harry,

Je reactie is begrijpelijk. Dit kan en moet beter. Kun je aangeven welke facturen je nu wilt inzien? Dan zal ik ze per mail toesturen. Voor de volgende facturen zal ik een technisch ticket aanmaken om dit op te laten lossen.

@Selma,

Bedankt voor je reactie.

Graag zie ik je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart bericht verschijnen, dan zal ik dit verder voor je oppakken.
Reputatie 1
Precies dit probleem heb ik ook; ik zou hierover ook al een tijd geleden teruggebeld worden maar dat is in mijn geval ook niet gebeurd.
Voor mij is het heel simpel: als Telfort niet kan aangeven waar het te betalen bedrag uit bestaat, kan ik het niet betalen. Ik wil weten waar ik voor betaal, dus ik heb de automatische incasso's laten storneren. Als ik de facturen ontvang per mail of kan inzien in "Mijn Telfort" dan zal ik ze betalen.
Wellicht ten overvloede: het probleem ligt niet bij mij, want met willekeurig welke browser zie ik wel alle facturen voor Telfort Mobiel, en geen enkele factuur voor Thuis.
Succes met het oplossen hiervan, want ik ben blijkbaar niet de enige bij wie dit probleem optreedt (en het duurt bij mij inmiddels 2 maanden).

Groet, Ajee
Reputatie 1
Badge
@Michael: PB al weer enige dagen geleden; Pdf's nog niet ontvangen! 😞
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harry,

Ik heb zojuist de gevraagde facturen per mail toegezonden.

@Selma,

Naar aanleiding van je vraag die je aan de klantenservice hebt gesteld, heb ik ook voor jou de gevraagde facturen toegezonden.

@Ajee,

Er zijn inderdaad problemen met het facturen inzien in sommige gevallen. Hier wordt aan gewerkt. Het is lastig om dit op te lossen aangezien het in veel gevallen wél goed werkt. Graag zie ik ook jouw postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje verschijnen, dan ga ik er verder mee aan de slag.

Sorry voor het ongemak.
Reputatie 1
Hoi Michael, ik heb je een PB gestuurd. Ik snap dat het lastig kan zijn, maar ik hoop dat jullie de facturen in ieder geval als pdf kunnen mailen.
Succes!
Reputatie 1
Badge
@Ajee; ik heb facturen inmiddels in pdf per email ontvangen.
Reputatie 1
Kijk, dat geeft hoop!
Reputatie 1
Hoi Micahael, zou je mijn facturen misschien ook willen toesturen?
Alvast bedankt!
Reputatie 1
Badge
Hallo Telfort; ik krijg vandaag een mailtje met de omschrijving: "Uw Telfort factuur staat klaar".

Ga ik kijken op de website, zie ik nog steeds hetzelfde rode kruis en geen factuur/pfd.

Nemen jullie me nou in de mailing of werken jullie gewoon langs elkaar heen?

Waarom wordt dit niet opgelost. Ik word dit gekleuter een beetje beu!
Reputatie 8
Badge +2
@Ajee,

Dank voor de gegevens. Mijn collega heeft de facturen inmiddels wederom toegezonden. Laat het weten als je ze binnen hebt alsjeblieft.

@harry2,

Begrijpelijk dat je het zat bent. We hopen deze maand achter de oorzaak van het probleem te komen, zodat het in de eerste weken van de volgende maand kan worden opgelost.

@Selma80,

Ik heb je inmiddels de gewenste facturen toegestuurd. Laat je het weten als je ze hebt?
Reputatie 1
@Ajee,

Dank voor de gegevens. Mijn collega heeft de facturen inmiddels wederom toegezonden. Laat het weten als je ze binnen hebt alsjeblieft.

Ik heb ze vandaag inderdaad ontvangen, waarvoor dank. Maar net als Harry2 zie ik ook mijn nieuwe factuur nog steeds niet op Mijn Telfort. Ik hoop dat die ook toegezonden kan worden?
Badge
Ik heb de facturen inmiddels ontvangen. Dank je wel hiervoor! Ik hoop dat het probleem snel opgelost kan worden op jullie website zodat ik de komende facturen daarop kan inzien en voor mijn administratie kan uitprinten.
Reputatie 1
De nieuwste factuur (van begin januari) is inmiddels ook per mail ontvangen. Opnieuw bedankt dus.
Op "Mijn Telfort" nog steeds niets te zien, en ik zie ook nog steeds identieke nieuwe klachten verschijnen op het forum, dus ik hoop ook voor jullie dat de ellende met de website snel is opgelost. We wachten volgende maand wel weer af...