beantwoord

Factuur niet juist na wijziging Thuis abonnement

• 24 april 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 18 reacties
Ik heb op 17 april 2019 telefonisch het contract om laten zetten van Internet Instap + Bellen en Vast bellen naar Glasvezel Internet. Nu zie ik op de laatste faktuur van 20 april 2019 over de periode 20 apr t/m 19 mei nog Internet Instap + Bellen en Vast bellen berekend staan. Vast bellen is op 18 april 2019 uitgezet en Glasvezel is 24 april 2019 aangesloten door de monteur. Komt hier een aparte creditfaktuur met nieuwe faktuur met juiste gegevens of wordt het met de volgende faktuur verrekend?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 april 2019, 15:02

@bhb ik kan me voorstellen dat het even onduidelijk was, dat je niet direct je nieuwe pakket op de factuur ziet. Het is precies zoals Doornekamp aangeeft 🙂 De factuur was er eerder dan dat je nieuwe pakket helemaal actief is. Hierdoor zie je je oude pakket nog op de factuur, dit wordt gecorrigeerd op de volgende factuur.
Bekijk reactie

4 reacties

Normaal word dit met de volgende factuur in orde gemaakt, dit omdat de factuur eerder is gekomen dan de wijziging.
Reputatie 1
@Doornekamp33 Bedankt voor je reactie. Dan wacht ik de volgende faktuur af. Overigens was op 18 april 2019 vast bellen uitgezet maar op de faktuur van 20 april 2019 nog wel de periode 20 apr t/m 19 mei 2019 vast bellen in rekening gebracht. Maar het was natuurlijk wel kort dag, misschien voor de fakturatie nog niet direkt op 18 april doorgevoerd.
Er zit altijd een paar dagen tussen iets uitzetten en de administratieve verwerking daarvan, kan soms wel een week zijn, de 20ste word de factuur opgemaakt zit dus maar 1 dag tussen erg kort.
Reputatie 8
Badge +9
@bhb ik kan me voorstellen dat het even onduidelijk was, dat je niet direct je nieuwe pakket op de factuur ziet. Het is precies zoals Doornekamp aangeeft 🙂 De factuur was er eerder dan dat je nieuwe pakket helemaal actief is. Hierdoor zie je je oude pakket nog op de factuur, dit wordt gecorrigeerd op de volgende factuur.

Reageer