Factuur niet in orde - graag contact met Telfort

• 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

1. Enige tijd geleden kwam ik erachter dat ik extra betaal voor de gesprekken naar vaste nummers, terwijl dit was afgekocht. Dit is opnieuw door Telfort ingesteld, echter wordt het niet berekend maar worden de kosten wel berekend, waardoor ik meer betaal.

2. Vanwege een storing bij Telfort, kon ik dagenlang mijn doorgeschakeling (vaste telefoon naar GSM) niet uitzetten. Heb daarom ca 12 euro extra telefoonkosten en veel ongemak ervaren. (en misschien wel opdrachten gemist... vanwege onbereikbaarheid)
Ik wil graag deze kosten terug van Telfort.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo appletree, welkom op het forum. Ik zie dat je op 11 augustus contact hebt gehad over het bellen naar vaste nummers. Mijn collega zou onbeperkt vast bellen voor je activeren en jou twee maanden de kosten hiervan vergoeden. Ik zie dat er iets is misgegaan omdat onbeperkt vast bellen niet is geactiveerd. Als je mij toestemming geeft dan ga ik dit voor je activeren en alsof nog de twee maanden vast bellen onbeperkt voor je vergoeden zoals eerder afgesproken want ik zie dat deze vergoeding helaas ook niet is doorgevoerd.
De 12 euro telefoonkosten zal ik je daarbij ook vergoeden. Akkoord?
Hallo Stephen, fijn dat je het voor me kan gaan regelen, inderdaad is er afgesproken om 2 maanden 'onbeperkt vast bellen' te vergoeden. Als je het voor me aan kan zetten, heel graag.
Over de periode 't/m 24 sept' (ik denk vanaf 25/8, maar dat staat er niet bij) is over 2 nummers die ik heb 16 euro aan kosten berekend voor het bellen naar vaste nummers. Kun je me die ook vergoeden? Mobiel is iets van 18 euro waarvan 12 euro naar mijn eigen nummer in verband met doorschakelen.
Als je beide kunt vergoeden, is het daarmee afgehandeld.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo appletree, ik heb zojuist onbeperkt naar vast bellen voor je geactiveerd.
Ook heb ik je het volgende vergoed:
2 maanden onbeperkt bellen vast (10 euro)
16 euro + 18 euro. Totaal bedrag 44 euro.
Dit bedrag ontvang je binnen enkele dagen gestort op jouw rekening.
Ik vertrouw erop dat het hiermee naar tevredenheid is afgehandeld. 🙂

Reageer