beantwoord

Factuur niet betaald, wel voldoende saldo

• 13 maart 2018
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Vanaf het begin van mijn abonnement heb ik mijn facturen betaald via automatisch incasso.
Nu zie ik toevallig op 'mijn Telfort' dat ik mijn factuur voor februari niet betaald heb.
Hoe kan dit? Ik heb niets veranderd. En hoe ga ik er voor zorgen dat het gewoon betaald wordt? Of wordt dit bedrag nog afgeschreven?
icon

Beste antwoord door Deborah 14 maart 2018, 15:34

Hi Jose000, ik zie ook dat de laatste factuur nog niet betaald is. Normaal gesproken kan ik zien waarom de rekening niet is afgeschreven, alleen in jouw geval niet. We zijn onlangs overgestapt naar een nieuw systeem, dus ik vermoed dat de laatste factuur niet goed is meegenomen. Je kunt in Mijn Telfort via iDEAL de rekening als nog betalen. De betaling wordt dan binnen 24 uur verwerkt!
Bekijk reactie

5 reacties

Stond er wel voldoende saldo op je rekening?
Als er well voldoende saldo op stond, kan webcare van Telfort dit uitzoeken.
Plaats dan je klant.nr. en/of tel.nr. in je profiel, dus niet op dit Forum, vanwege privacy.

Heb je al mail ontvangen van een openstaande factuur?

Hier heb je wel alvast informatie om de factuur te voldoen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Hallo Mandy, er stond voldoende saldo op.
Een email kan niet, want ik heb net pas via 'mijn Telfort' mijn emailadres ingevuld.
Dank je wel voor je reactie!
Reputatie 4
Badge +6
Hi Jose000, ik zie ook dat de laatste factuur nog niet betaald is. Normaal gesproken kan ik zien waarom de rekening niet is afgeschreven, alleen in jouw geval niet. We zijn onlangs overgestapt naar een nieuw systeem, dus ik vermoed dat de laatste factuur niet goed is meegenomen. Je kunt in Mijn Telfort via iDEAL de rekening als nog betalen. De betaling wordt dan binnen 24 uur verwerkt!
Hallo Deborah,

Net in de winkel geweest én een nieuw abonnement afgesloten. Daar werd aangegeven dat ik betaald had. Anders kon hij ook niet mijn abonnement afsluiten. Hoe zit het nu?
Reputatie 4
Badge +6
Hmmmm dat is bijzonder. In het nieuwe systeem zie ik nog geen facturen, dus ik vermoed dat je daarom het abonnement kon afsluiten. In het oude systeem zie ik nog de oude facturen. Wat zie je in Mijn Telfort? Als je daar ziet dat de rekening nog niet is betaald en als het bedrag niet van je rekening is afgeschreven dan kun je het beste nog via iDEAL in Mijn Telfort betalen.

Reageer