beantwoord

Factuur niet afgeschreven en heb nu een betalingsachterstand

• 27 juni 2013
  • 13 reacties
  • 3794 keer bekeken

Waarom is mijn factuur nog steeds niet afgeschreven en staat er dat ik een betalingsachterstand heb. Dit doen jullie toch iedere maand automatisch?? Ik heb hier al eerder over gemaild, maar tot heden nog steeds geen reactie! Wat is dit voor service!!

Graag snel een antwoord hierop!
icon

Beste antwoord door Denise 28 juni 2013, 10:54

@06********,

Welkom op het forum! Zoals je ziet heb ik jouw reactie verplaatst naar een eigen topic. Rond jouw factuurdatum vind een incasso plaats. Als de afschrijving niet lukt dan proberen wij dit later nogmaals. Aan de hand van jouw telefoonnummer heb ik nagekeken wat er aan de hand is. Jij hebt via onze website een klacht ingediend. Zolang de klacht loopt wordt er niet geïncasseerd. Ik adviseer je om het openstaande bedrag over te maken naar 9275549 t.a.v. Telfort. Je kunt als betalingskenmerk jouw 06-nummer of klantnummer vermelden. Graag ontvang ik nog een suggestie voor een andere gebruiksnaam via een privébericht aangezien dit een openbaar forum is.

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

13 reacties

Badge +1
@Atief81,

welkom op het forum.

Het is het handigst om een nieuw topic te openen, zodat iemand van WebCare hier voor je naar kan kijken.
Overigens worden facturen normaal gesproken alleen niet automatisch afgeschreven als jij ofwel niet genoeg op je rekening hebt staan of als je de machting voor de automatisch incasso hebt ingetrokken.
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Welkom op het forum! Zoals je ziet heb ik jouw reactie verplaatst naar een eigen topic. Rond jouw factuurdatum vind een incasso plaats. Als de afschrijving niet lukt dan proberen wij dit later nogmaals. Aan de hand van jouw telefoonnummer heb ik nagekeken wat er aan de hand is. Jij hebt via onze website een klacht ingediend. Zolang de klacht loopt wordt er niet geïncasseerd. Ik adviseer je om het openstaande bedrag over te maken naar 9275549 t.a.v. Telfort. Je kunt als betalingskenmerk jouw 06-nummer of klantnummer vermelden. Graag ontvang ik nog een suggestie voor een andere gebruiksnaam via een privébericht aangezien dit een openbaar forum is.

Weet je zo voldoende?

Denise
Waarom is mijn factuur nog steeds niet afgeschreven en staat er dat ik een betalingsachterstand heb. Dit doen jullie toch iedere maand automatisch?? Ik heb hier al eerder over gemaild, maar tot heden nog steeds geen reactie! Wat is dit voor service!!

Graag snel een antwoord hierop!

Ik vind het ontrecht dat ik dat bedrag moet betalen, want mn abonnement is verlengd op 20 mei en daarvoor had ik nog belminuten en smsjes over..dus die extra kosten kloppen niet. Vandaar mijn klacht waar ik nog steeds geen antwoord op heb....Ik ben hiervoor ook al naar de winkel geweest, maar ze wouden mijn klacht niet in behandeling nemen totdat de factuur er was, nou dat is er al een tijdje! Dus wat nu??
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Op 3 juni is er een mail verstuurd waarin wordt aangegeven dat de verbruikskosten worden gecrediteerd. Dit wordt echter verrekend met de volgende factuur (juli).

Denise
Dus nu moet ik zelf de factuur betalen, het gehele bedrag? Waarom heb ik hier niet eerder een email over gekregen? Ik kan wel toestemming geven om het bedrag zoals gewoonlijk via automatische incasso te laten afboeken..
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Je dient de factuur eerst te voldoen, vervolgens wordt op de volgende factuur verbruikskosten gecrediteerd. Een credit wordt altijd verrekend met een volgende factuur. De snelste manier om dit te regelen is door het bedrag over te maken naar bovengenoemd rekeningnummer. Zoals al eerder aangegeven ontvang ik graag nog een suggestie voor een andere gebruikersnaam.

Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.

Denise
Hier is een suggestie voor een gebruikersnaam; Atief81
Ik zal het bedrag overmaken en zal zien wat er dan gebeurt, ik heb namelijk geen vertrouwen meer in telfort!
Reputatie 3
Badge +1
@Atief81,

Zoals je ziet heb ik jouw gebruiksnaam aangepast. Zoals ik al eerder aangaf wordt het bedrag op de volgende factuur gecrediteerd.

Denise
Ik heb hetzelfde probleem. Zie net opeens in Mijn Telfort dat mijn 1e factuur nog steeds niet is geincasseerd. 

Het gaat om factuur 141255713 
Ik heb deze nu maar handmatig overgemaakt, maar waarom is de factuur niet automatisch geincasseerd?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Lucas!

Ik kijk graag voor je na wat er is misgegaan. In principe vind de incasso altijd plaats. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Ik neem aan dat je het bedrag hebt overgemaakt naar 9275549 t.a.v. Telfort?

Denise
Welkom op het forum Lucas!

Ik kijk graag voor je na wat er is misgegaan. In principe vind de incasso altijd plaats. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Ik neem aan dat je het bedrag hebt overgemaakt naar 9275549 t.a.v. Telfort?

Denise

Naar wie moet ik dat richten in mijn privé-bericht? En idd. ik heb dat bedrag overgemaakt naar dat bovenstaande rekeningnummer, het is ook afgeboekt..en nu staat er -11,87 euro. Dit bedrag moet ik dan nog terug krijgen..
Reputatie 3
Badge +1
@Atief81,

Je kunt een privébericht sturen. Na ontvangst kijk ik dit voor je na.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Atief81,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Het bedrag van €11.87 is inderdaad een credit. Dit bedrag ontvang je binnen enkele dagen op jouw rekening.

Denise

Reageer