Factuur niet afgeschreven

• 1 januari 2014
  • 3 reacties
  • 1845 keer bekeken

Ik had een sms ontvangen van jullie waarin stond dat mijn factuur voor mijn mobiel abbo 31 december afgeschreven zou worden. Dit is niet gebeurd!! Ik heb gewoon een automatische incasso bij jullie lopen. Wanneer wordt deze dan wel afgeschreven?

3 reacties

hier net zo eerste incasso was mislukt maar stond meer dan genoeg geld op mijn rekening. toen sms dat er per 31 dec afgetrokken zou worden. tot op heden nog niks vanafgetrokken. kijk ik in mijn factuur overzicht eind december stond er nog de laatste open, maar ook dat geeft hij niet aan en er staat nu betaald erg vreemd .
hier net zo eerste incasso was mislukt maar stond meer dan genoeg geld op mijn rekening. toen sms dat er per 31 dec afgetrokken zou worden. tot op heden nog niks vanafgetrokken. kijk ik in mijn factuur overzicht eind december stond er nog de laatste open, maar ook dat geeft hij niet aan en er staat nu betaald erg vreemd .

Bij mij ook precies hetzelfde. Niets afgetrokken, maar bij mijn factuur staat wel 'betaald'.
Ja vaag mja ff gebeld 6 januari gaan wederom een incasso doen. En anders betaal ik zelf wel.

Reageer