Factuur na wijzigen abonnement

PetraPaans Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten PetraPaans heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
Reacties: 0

14 februari 2017, 10:00

Goedendag,

Normaal betaal ik per maand voor mijn mobiel abonnement € 36,- (excl. inflatie). Het gaat hierbij om een 150 belminuten € 7, 1000 MB internet € 10, Toestelbundel €19. Mijn factuur datum gaat altijd in op de 8e van de maand.
Nu heb ik afgelopen 30 januari mijn data bundel veranderd van 1000 MB naar 2500 MB. Dit zou betekenen dat ik i.p.v. € 10, € 17,- voor mijn data zou moeten betalen voor de maand januari (deze was al betaald, 1000 mb). Afgelopen 8 februari heb ik deze bundel weer omgezet naar 1000 MB. En betaal ik voor mijn nieuwe factuur maand, weer het oude bedrag van € 36,- (dit is ook in mijn factuur te zien). Helaas is op mijn factuur van de maand februari nu wel de 17 euro terug te vinden van januari voor de 2500 MB, maar niet de aftrek van de 1000 MB van €10,-. Nu lijkt het erop dat ik voor mijn 2500 MB in januari dus 27 euro heb betaald (als voorschot van januari had ik namelijk al € 10,- betaald voor mijn 1000 mb). Kan iemand mij hiermee helpen?
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

15 februari 2017, 18:58

Hoi Petra,

Welkom op het forum van Telfort!

Zoals jij het nu voorlegt, lijkt het inderdaad niet helemaal te kloppen. Ik kan dit op voorhand niet goed verklaren, want daar heb ik je gegevens voor nodig. Wil je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht sturen? Ik pak het dan verder op voor je en zorg er dan voor dat het verklaard wordt.

Mijn dank voor je reactie alvast.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

17 februari 2017, 19:09

Hi Petra,

Dank voor de gegevens.

Ik heb mijn collega's gevraagd om jou hierover te benaderen en voor duidelijkheid te zorgen.

Laat je het weten als je gebeld bent? Klasse.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.