beantwoord

Factuur mobiel, verschillende data afschrijving en geen email notificatie.

  • 22 september 2018
  • 32 reacties
  • 848 keer bekeken


Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo Mandy. Ik begrijp dat je een vraag hebt omtrent het verbruik wat in de Mijn Telfort-omgeving van je huisgenoot wordt weergegeven. Ik zou je nogmaals willen vragen om je huisgenoot zelf contact met ons op te laten nemen. Dan hebben we namelijk ook de mogelijkheid om het verbruik dat wij zien in onze systemen te vergelijken met het verbruik dat wordt weergegeven in Mijn Telfort. Het sms'je heeft overigens alleen betrekking op de bundels in het abonnement. Niet op de meegenomen MB's.

Heb je nog andere vragen die geen betrekking hebben op het facturatieproces en de factuurpagina in Mijn Telfort? Dan wil ik je vragen om een nieuw topic te starten. Zo houden we het met z'n allen overzichtelijk 🙂.
Yes, het is de meneer van de andere afdeling van Telfort,
gelukt om mijn naam goed in het systeem te krijgen!! 😀🤞🏼
Reputatie 8
Badge +17
Yes, het is de meneer van de andere afdeling van Telfort,
gelukt om mijn naam goed in het systeem te krijgen!! 😀🤞🏼

wooohooo!

en nu weer door met de leuke(re) topics?!
Nog even niet Kees-Jan.
Ik had het antwoord van Natasja niet gezien.
De reden zal ik elders plaatsen.

Als antwoord, ik neem wel contact op met de andere afdeling.
Reputatie 6
Badge +8
Yes, het is de meneer van de andere afdeling van Telfort,
gelukt om mijn naam goed in het systeem te krijgen!! 😀🤞🏼


@mandy Kijk, dit vind ik fijn om te lezen! Super dat het ein-de-lijk is gelukt 👍🏻.
Nou, het heeft zeker even geduurd maar het is nu opgelost!
Ook mijn andere vraag over de SMS melding is nu beantwoord door een hele fijne man,
van de andere afdeling!
Reputatie 6
Badge +8
Nou, het heeft zeker even geduurd maar het is nu opgelost!
Ook mijn andere vraag over de SMS melding is nu beantwoord door een hele fijne man,
van de andere afdeling!


Hi Mandy, dat is goed nieuws! Kudos aan deze collega 🙂.

Reageer