Ik wil graag mijn Factuur uitstellen, ik heb dus contact gehad met klantenservice en er werd mij verteld dat ze vanwegen veiligheids redenen geen factuur meer telefonisch uitstellen. Er werd mij dan ook verzoekt om het online te doen via de website, ik heb nu overal gezocht maar ken hier niks over terugvinden.
Graag wil ik hier dan ook samen met jullie met een oplossing komen, wegens financiële redenen (die ik hier liever niet openbaar neerzet) ken ik nu niet voldoen aan het huidige termijn bedrag en of datum.
Mvg Dennis de Korte
Beste antwoord door nelly jacoba
Dit staat namelijk op de website:
Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/betalen-factuur-telfort-mobiel-1.htm