beantwoord

Factuur mobiel uitstellen

• 19 september 2019
  • 13 reacties
  • 207 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Heer/Mevrouw,

Ik wil graag mijn Factuur uitstellen, ik heb dus contact gehad met klantenservice en er werd mij verteld dat ze vanwegen veiligheids redenen geen factuur meer telefonisch uitstellen. Er werd mij dan ook verzoekt om het online te doen via de website, ik heb nu overal gezocht maar ken hier niks over terugvinden.

Graag wil ik hier dan ook samen met jullie met een oplossing komen, wegens financiële redenen (die ik hier liever niet openbaar neerzet) ken ik nu niet voldoen aan het huidige termijn bedrag en of datum.

Mvg Dennis de Korte
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 19 september 2019, 17:31

Dat is wel heel apart dat de klantenservice dat zegt.
Dit staat namelijk op de website:

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/betalen-factuur-telfort-mobiel-1.htm
Bekijk reactie

13 reacties

Dat is wel heel apart dat de klantenservice dat zegt.
Dit staat namelijk op de website:

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/betalen-factuur-telfort-mobiel-1.htm
Reputatie 8
Badge +11
Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt er op dat de klantenservice je vraag verkeerd begrepen heeft.

Online kun je, voor het thuisabonnement, de incassodatum wijzigen. Ik vermoed dat je een betalingsregeling wilt. Daarvoor is de klantenservice toch echt de juiste weg. Dit kan zelfs niet via het forum.
Misschien is het raadzaam de term "betalingsregeling" te gebruiken als je nogmaals belt.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie reacties!

Ik was idd ervan bewust dat ze dit zelf claimde te zeggen bij Q&A. En ben ook niet opzoek naar een betalingsregeling gwn simpelweg het uitstellen van de datum
Zou gewoon nog een keer bellen. Je weet nu zeker dat het telefonisch moet, zie de link. En als je nog een keer belt krijg je vast iemand anders.
Reputatie 1
Oké zullen we doen!

Fijne avond verders
Oké zullen we doen!

Fijne avond verders

Succes!
Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Dennis de Korte, welkom hier op het Telfort forum! Wat gek dat het telefonisch niet lukte om de factuur uit te stellen. Het kan een keer gebeuren dat je de factuur later wilt/moet betalen.

Ik zie dat je al op weg geholpen bent hier, dat is fijn 🙂 Het gaat om de meest recente factuur van je mobiele abonnement, toch? Laat je ons weten hoe het overleg met de klantenservice afgelopen is? Anders kijk ik wat ik voor je kan doen.
Reputatie 1
Bedankt!
Is goed doen we 😉
Reputatie 1
Hoi @Dennis de Korte, welkom hier op het Telfort forum! Wat gek dat het telefonisch niet lukte om de factuur uit te stellen. Het kan een keer gebeuren dat je de factuur later wilt/moet betalen.

Ik zie dat je al op weg geholpen bent hier, dat is fijn 🙂 Het gaat om de meest recente factuur van je mobiele abonnement, toch? Laat je ons weten hoe het overleg met de klantenservice afgelopen is? Anders kijk ik wat ik voor je kan doen.

Bedankt voor je snelle reactie!

We gaan het zeker nog een keer proberen morgen, ik laat uiteraard weten hoe dit verlopen is.

Fijne avond!
Reputatie 8
Badge +10
@Dennis de Korte Helemaal goed, ik ga er vanuit dat 't goed komt maar laat het anders vooral weten 🙂 Fijne avond!
Reputatie 8
Badge +10
Hi @Dennis de Korte, ik heb geen berichtje meer van je gezien, ik hoop dat dat een goed teken is en dat alles gelukt is met de factuur. Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Hallo Alexandra!

Nogmaals gebeld en vonden het zelf ook raar, gelijk maar ff geregeld en tis ondertussen alweer betaald.

Mvg Dennis de Korte.
Reputatie 8
Badge +10
@Dennis de Korte Fijn om te horen! Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer