beantwoord

factuur - mijn Telfort

• 9 december 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

De laatste maanden is de hoogte van mijn factuur steeds anders. Om mijn factuur te kunnen checken moest ik een mijn Telfort account aanmaken. Als ik daar mijn klantnummer invoer, staat er dat ze een nieuw wachtwoord verzenden naar een email adres dat mij onbekend is. Kan mij dus niet registreren.

Iemand die mij hiermee kan helpen ?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 december 2019, 19:55

Hoi @Finsua, welkom hier. 

Ik lees dat je maandelijks een ander bedrag betaald voor internet Thuis. Ik heb even meegekeken. Ik zie slechts 1 afwijking, van 2 maanden terug. Nu wilde je dit graag in Mijn Telfort bekijken alleen daar kom je niet in. Ik heb je jouw gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Ook heb ik een mail naar jouw tiscali e-mailadres gestuurd om jouw wachtwoord te wijzigen. Heb je nog toegang tot dat e-mailadres? Zo niet, dan hoor ik graag of ik het e-mailadres kan wijzigen naar het adres uit jouw Forumprofiel?

Bekijk reactie

4 reacties

Daar zal een moderator mee kunnen helpen daartoe is wel een volledig ingevuld profiel nodig. Het gebruikte email adres zou het contactadres moeten zijn wat is ingevuld tijdens het afsluiten van het contract.

Wat de variabele factuur betreft neem je telefonie af naast internet en tv, dan zal dat deels de verklaring zijn.

Neem alleen internet af.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Finsua, welkom hier. 

Ik lees dat je maandelijks een ander bedrag betaald voor internet Thuis. Ik heb even meegekeken. Ik zie slechts 1 afwijking, van 2 maanden terug. Nu wilde je dit graag in Mijn Telfort bekijken alleen daar kom je niet in. Ik heb je jouw gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Ook heb ik een mail naar jouw tiscali e-mailadres gestuurd om jouw wachtwoord te wijzigen. Heb je nog toegang tot dat e-mailadres? Zo niet, dan hoor ik graag of ik het e-mailadres kan wijzigen naar het adres uit jouw Forumprofiel?

Reputatie 8
Badge +12

Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Zo niet, dan hoor ik nog graag van je. 

Reageer