beantwoord

Factuur maart 2020 is twee keer afgeschreven

• 18 mei 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedemorgen,

In maart is twee keer een bedrag afgeschreven voor mijn abonnement 2in1. De normale abonnementskosten van €47.50 begin maart en later nogmaals €33.25 eind maart. 

Kan ik hierover iemand spreken?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 mei 2020, 10:10

Hoi @attaif, welkom bij ons op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken hoe het komt dat de factuur in maart twee keer is afgeschreven en het klopt inderdaad. Op 11 maart heb je de factuurdatum via Mijn Telfort gewijzigd, de facturen liepen van de 2e van de maand tot de 1e van de volgende maand. Na die wijziging lopen de facturen van de 23e t/m de 22e (met de incassodatum op de 29e).

De eerste factuur die je in maart kreeg, ging over de periode t/m 1 april. De tweede factuur ging over 2 april t/m 22 april, om het verschil tot de nieuwe factuurperiode te overbruggen. De nieuwste factuur gaat over de periode vanaf 23 mei, elke dag is maar een keer in rekening gebracht, de facturen kloppen dus wel :slight_smile:

Bekijk reactie

2 reacties

Je zal een dag of twee a drie geduld moeten hebben dan zal een Telfort moderator reageren en je verder helpen. De andere opties via facebook of toch bellen, dat laatste kan soms lastig zijn je moet dan zeggen ik wil iemand spreken of lang genoeg aan de lijn blijven.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @attaif, welkom bij ons op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken hoe het komt dat de factuur in maart twee keer is afgeschreven en het klopt inderdaad. Op 11 maart heb je de factuurdatum via Mijn Telfort gewijzigd, de facturen liepen van de 2e van de maand tot de 1e van de volgende maand. Na die wijziging lopen de facturen van de 23e t/m de 22e (met de incassodatum op de 29e).

De eerste factuur die je in maart kreeg, ging over de periode t/m 1 april. De tweede factuur ging over 2 april t/m 22 april, om het verschil tot de nieuwe factuurperiode te overbruggen. De nieuwste factuur gaat over de periode vanaf 23 mei, elke dag is maar een keer in rekening gebracht, de facturen kloppen dus wel :slight_smile:

Reageer