beantwoord

Factuur, maar al opgezegd

• 26 juni 2019
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik ben sinds juni 2019 overgestapt van Telfort naar Ziggo.
Gisteren heb ik een nieuwe factuur gekregen voor de diensten van juli 2019.

Graag ontvang ik een credit nota.

Danny Brederoo

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 juni 2019, 16:25

Hallo @Brederoo, het klinkt inderdaad alsof deze factuur al was aangemaakt voordat de opzegging was afgerond. In zo'n geval komt er volgende maand nog een factuur, waarop alle betaalde abonnementskosten na de opzegdatum nog worden gecorrigeerd. Op jouw forumprofiel zie ik geen gegevens staan, daardoor kan ik de factuur en de opzegging niet controleren voor de zekerheid. Ik ga er vanuit dat het volgende maand helemaal goed komt, maar als je wilt dat ik het even nakijk kan je je postcode, huisnummer en klantnummer op je profiel invullen. Als je daarna hieronder zegt dat je dat gedaan hebt kan ik het voor je bekijken.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De slotnota krijg je automatisch en waarschijnlijk stond de huidige nota al klaar in het systeem
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Brederoo, het klinkt inderdaad alsof deze factuur al was aangemaakt voordat de opzegging was afgerond. In zo'n geval komt er volgende maand nog een factuur, waarop alle betaalde abonnementskosten na de opzegdatum nog worden gecorrigeerd. Op jouw forumprofiel zie ik geen gegevens staan, daardoor kan ik de factuur en de opzegging niet controleren voor de zekerheid. Ik ga er vanuit dat het volgende maand helemaal goed komt, maar als je wilt dat ik het even nakijk kan je je postcode, huisnummer en klantnummer op je profiel invullen. Als je daarna hieronder zegt dat je dat gedaan hebt kan ik het voor je bekijken.
Reputatie 1
Badge
Beste Jasper,

Het is inmiddels ingevuld op mijn profiel.
Reputatie 8
Badge +11
Merci, ik zie de gegevens nu staan. Ik heb het daarmee voor je bekeken, het abonnement is inderdaad opgeheven per 17 juni. De nieuwste factuur is verzonden op 25 juni, maar die was voor dat moment al eerder aangemaakt. Daardoor heeft die de opzegging precies gemist en zal er de maand erna, rond 25 juli nog een laatste factuur komen waarmee de betaalde kosten na 17 juni gecorrigeerd en teruggestort zullen worden.
Reputatie 1
Badge
Beste Jasper,

Bedankt voor het antwoord en wij wachten het af.

Groet Danny
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Danny. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer