beantwoord

Factuur later betalen

• 27 november 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is mijn factuur te betalen op 18 december?

Met vriendelijke groeten,

X

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 november 2019, 13:52

De factuur komt inderdaad in de eerste week van de maand uit. Ik heb de factuur nu uitgesteld tot de 18e, vaak wordt de factuur binnen 1 week na het verschijnen daarvan geïncasseerd, het kan daardoor zijn dat het voor de 18 al geprobeerd wordt om af te schrijven. Het is het beste als dat dan wel lukt.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Xandorra, ik kan uitstel aanvragen voor de openstaande factuur tot 18 december. Als ik dat voor je doe is het belangrijk om rekening te houden met de volgende factuur, die komt namelijk voor die tijd uit en als er uitstel op een factuur staat moet de volgende binnen de reguliere termijn voldaan zijn, anders vervalt het uitstel. Ik wil je daar niet mee in de problemen brengen zoals je je kunt voorstellen. Gaat het lukken om die volgende factuur op tijd te betalen? Als dat zo is vraag ik het uitstel graag voor je aan.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Ja dat snap ik dat ze alle twee in december betaald moeten worden.

Ik geloof dat de nieuwe op de 5de komt,dus als ik ze alle twee de 18e betaal ben ik op tijd.

Groetjes

En bedankt voor de moeite.

Reputatie 8
Badge +11

De factuur komt inderdaad in de eerste week van de maand uit. Ik heb de factuur nu uitgesteld tot de 18e, vaak wordt de factuur binnen 1 week na het verschijnen daarvan geïncasseerd, het kan daardoor zijn dat het voor de 18 al geprobeerd wordt om af te schrijven. Het is het beste als dat dan wel lukt.

Reageer