beantwoord

Factuur later betalen

• 19 april 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Graag wilde ik contact met tefort Ivm met mijn factuur, ik moet hem voor morgen betalen, maar dit gaat niet lukken de 23ste gaat dit wel lukken.

Helaas kan ik geen 0900 nummer bellen, en is er niemand in mijn omgeving waarvan ik de mobiel kan lenen...

Hoe moet dit nu ben zo bang dat ik dit weekend word afgesloten, terwijl ik hem een paar dagen later zonder problemen kan betalen.

en ik de klantenservice niet kan bellen.

Help, HElp.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 20 april 2019, 15:23

Hi Paula, welkom hier.

Ik zie dat er al een betaalafspraak staat voor vandaag, als er eenmaal een afspraak erin is gezet kan ik dit niet meer aanpassen. Wel zit er nog enige speling in, wij kijken namelijk pas na eind volgende week of de betaling binnen is. Mijn verwachting is dat wanneer je het de 23ste betaald dit nog goed zal gaan, maak het desnoods met een spoedopdracht over. Ik kan dit niet met volledige zekerheid zeggen omdat we die speling gebruiken zodat het systeem de tijd heeft om het te verwerken.

Met andere woorden: maak het dinsdag zo snel mogelijk over.
Bekijk reactie

3 reacties

Niemand die kan helpen??
Reputatie 5
Badge +8
Hi Paula, welkom hier.

Ik zie dat er al een betaalafspraak staat voor vandaag, als er eenmaal een afspraak erin is gezet kan ik dit niet meer aanpassen. Wel zit er nog enige speling in, wij kijken namelijk pas na eind volgende week of de betaling binnen is. Mijn verwachting is dat wanneer je het de 23ste betaald dit nog goed zal gaan, maak het desnoods met een spoedopdracht over. Ik kan dit niet met volledige zekerheid zeggen omdat we die speling gebruiken zodat het systeem de tijd heeft om het te verwerken.

Met andere woorden: maak het dinsdag zo snel mogelijk over.
Morgen is nu vandaag, vandaag worden er geen betalingen over gemaakt omdat het weekend is, dus de eerste mogelijke bijschrijving is toch pas dinsdag, als je dinsdag voor 14.00 uur overmaakt gaat die nog mee in de batch van die dag en staat het er na 15 uur bij, tenzij je dezelfde bank als Telfort hebt, dat gaat gelijk over.

Reageer