beantwoord

Factuur klopt niet na door Telfort geïnitieerde overgang, gratis cadeautjes dus niet gratis

  • 1 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Dag,

Nadat in mei we op initiatief van Telfort we verplicht over moesten van analoog naar digitaal (terwijl we dat volgens mij al waren, maar goed) met de nodige problemen van dien (de monteur viel die dag uit dus alles bleef uit en we moesten een dag extra thuis blijven), zit nu alles goed. Alleen de gratis cadeaus uit het boekje krijg ik maar niet gratis. Ik heb er al over gemaild en iemand over aan de telefoon gehad, maar het blijft knudde. Op mijn facturen van 26 juni en 26 juli staat de extra snelheid vermeld met een korting van €5, terwijl we de extra snelheid een half jaar gratis mochten proberen. Ik hoor nog een bedrag van 6,29 (de correctie van de vorige maand die op de eerstgenoemde factuur staat) en 2x €7,50 terug te krijgen. Hoe ga ik dat nu eens voor eens en voor altijd voor elkaar krijgen? Ik heb hier allemaal niet om gevraagd.

Mvg,
MaLan
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 augustus 2019, 10:22

Dank je wel. Ik werd zojuist gebeld. Als het goed is komt het nu allemaal in orde!
Super! Ik kreeg gistermiddag ook terugkoppeling dat de specialist er naar zou kijken, fijn dat je al gebeld bent 🙂 Ik zie ook dat ze het voor je in orde hebben gemaakt. Super. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dank je wel. Ik werd zojuist gebeld. Als het goed is komt het nu allemaal in orde!
Super! Ik kreeg gistermiddag ook terugkoppeling dat de specialist er naar zou kijken, fijn dat je al gebeld bent 🙂 Ik zie ook dat ze het voor je in orde hebben gemaakt. Super. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.
Reputatie 1
Dank je wel. Ik werd zojuist gebeld. Als het goed is komt het nu allemaal in orde!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @MaLan, sorry voor mijn late reactie hier! Ik heb nog geen terugkoppeling gehad, ik doe opnieuw navraag bij de specialisten om te zorgen dat die korting in orde wordt gemaakt.
Reputatie 1
Dank je wel, dat is heel fijn.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @MaLan, welkom op het forum. Niet fijn dat je niet de juiste korting op de extra snelheid krijgt, ondanks dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Ik help je graag verder om dit in orde te maken.

Ik heb je gegevens er direct bij gepakt en zie wat je bedoelt, je krijgt geen volledige korting op de 200/200 Mb snelheid. Dat zou wel moeten gedurende de eerste 6 maanden, als kadootje bij het vernieuwen van je verbinding. Zo is het natuurlijk geen kadootje, en dat is niet de bedoeling. Ik ga er eerst achteraan om te zorgen dat die korting in orde wordt gemaakt, dan help ik je daarna met de korting die je hebt gemist. Ik doe navraag bij een specialist en laat het je weten zo gauw ik meer informatie voor je heb.

Reageer