Factuur klopt niet

• 31 januari 2017
  • 4 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik ben sinds kort abonnee bij jullie en heb de 1e factuur gekregen maar die klopt niet. Deze is toch hoog.
Ik had eerst alleen een internet abbo maar dit in dezelfde week laten veranderen in internet tv en bellen.
Mail gehad dat ik die factuur niet heb betaald en daarop heb ik per mail beantwoord met bovenstaande reden.
Afspraak was 1e 3 maanden 20 euro waarvan de eerste factuur 30 euro aansluitkosten bij zou komen.
Nu doet mijn tv het wel maar mijn internet niet. Toch niet afgesloten terwijl jullie zelf een te hoge rekening sturen?
Gaarne uw reactie

4 reacties

Badge +2
Per definitie dien je een openstaande factuur volledig te voldoen, om hem vervolgens te betwisten. Eventuele correcties worden verrekend met de volgende factuur. Om dat systeem heen willen gaan maakt het vooral jezelf moeilijk...

Succes!
Per definitie dien je een openstaande factuur volledig te voldoen, om hem vervolgens te betwisten. Eventuele correcties worden verrekend met de volgende factuur. Om dat systeem heen willen gaan maakt het vooral jezelf moeilijk...

Succes!

Nou per definitie betaal ik zeker geen facturen die niet kloppen.
Het moet niet gekker worden.
Badge +2

Succes!

Nou per definitie betaal ik zeker geen facturen die niet kloppen.
Het moet niet gekker worden.

Laat ik voorop stellen dat ik niet namens Telfort reageer.
Dat gezegd hebbende;
- door het aangaan van het abonnement ben je akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden (A.V.) van Telfort.
- daarin staat dat verrekeningen worden verrekend met de facturatie van de maand erop
- het staat je van harte vrij daar tegenin te gaan; de enige die daar de dupe van is is jijzelf, want conform A.V. mag Telfort je afsluiten en al dat soort zaken meer....

Trek gerust je eigen conclusie...
Reputatie 8
Badge +2
Hi li1001690788,

Allereerst, welkom op het forum van Telfort!

Werkt de verbinding weer? Ik vermoed dat wij je niet zomaar afsluiten omdat de factuur nog openstaat. Waarom de factuur hoger is uitgevallen dan je aanvankelijk wenste, kan ik op voorhand moeilijk verklaren. Wellicht worden er kosten met een volgende factuur verrekend.

Hoe dan ook kijk ik graag voor je wat er precies aan de hand is als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maakt. Na ontvangst kom ik er dan op terug.

Bedankt.

Reageer