Factuur keer op keer te hoog

  • 16 juli 2012
  • 2 reacties
  • 2183 keer bekeken

Badge
De Factuur van mijn vriendin is keer op keer te hoog want de actie korting wordt niet meer verrekend terwijl we hier een brief over hebben ontvangen dat deze gewoon zou blijven.
Na de vorige klacht is teveel betaalde eenmalig gecorrigeerd, echter op nieuwe facturen blijft actie korting missen en moeten dus ook weer gecorrigeerd worden.

Hoe kunnen we dit bij Telfort voor elkaar krijgen zodat we niet keer op keer een klacht in moeten dienen dat de factuur weer niet klopt?
is er een telefoon nummer wat we kunnen bellen (geen 0900 !!!!!)
of kan er een terugbel afspraak gemaakt worden?
of liever nog kan telfort gewoon haar afspraken nakomen en de actiekorting blijven berekenen zoals ook beloofd is in de brief?

Hoogachtend.

Daan Mastenbroek

2 reacties

Badge
Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Wat voor brief heb jij gehad, bij mij was het chronisch te hoog en na veel aandringen heeft telfort webcar mij eenmalig gecorrigeerd en gecompenseerd en volgde daarna een lager bedrag per maand van rond de 30 euro

Recent werd echt mijn bellen verhoogd en betaal ik nu plots 36 euro per maand voor alleen bellen en internetten

Ik ben dus reuze benieuwd of kennelijk andere wel een blijvend bedrag kregen of ook in een keer geconfronteerd werden met rond de 25% aan tariefsverhoging

Reageer