beantwoord

Factuur januari 2019

• 27 januari 2020
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Graag ontvang ik de factuur van januari 2019

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 januari 2020, 08:40

Ik zie ze, merci. Ik heb ze even naar jouw forumprofiel verplaatst, als ik bijvoorbeeld gisteren ziek was geworden zou niemand die gegevens kunnen zien. Op het forumprofiel zijn ze alleen voor jou en ons zichtbaar :slight_smile:

Ik heb je de facturen van begin 2019 nu gemaild, laat je me weten of je ze hebt ontvangen?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @braats, dat kunnen we samen bekijken. Gaat het hierbij over facturen voor een mobiel abonnement of een Thuis abonnement? Op jouw forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, dus ik kan nog niets voor je bekijken. Zou je daar jouw postcode en huisnummer aan kunnen toevoegen, en als het over een mobiel gaat ook het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder aangeeft om welk abonnement het gaat kan ik met je meekijken.

Het gaat om een thuis abonnement. Details heb ik verstuurd in een privebericht.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie ze, merci. Ik heb ze even naar jouw forumprofiel verplaatst, als ik bijvoorbeeld gisteren ziek was geworden zou niemand die gegevens kunnen zien. Op het forumprofiel zijn ze alleen voor jou en ons zichtbaar :slight_smile:

Ik heb je de facturen van begin 2019 nu gemaild, laat je me weten of je ze hebt ontvangen?

Ik heb ze ontvangen, maar ik mis nog de abo kosten van januari 2019.Dat zal de factuur van december 2018 zijn meen ik.

Kun je die ook nog opsturen?

bvd, Bram

Reputatie 8
Badge +11

Dat kan, die heb ik je bij deze ook gestuurd :slight_smile:

Reageer