beantwoord

Factuur januari 2019

• 20 januari 2020
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zou graag mijn factuur van januari 2019 willen ontvangen.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 januari 2020, 10:25

Hoi @rene974, welkom bij om op het forum. Bedankt voor het invullen van de gegevens! jimny is net als jou een klant, hij helpt ons veel maar ingevulde gegevens zijn voor hem ook niet zichtbaar :slight_smile:

Ik kan ze wel zien en heb de factuur van januari vorig jaar daarmee gevonden, ik heb deze nu naar je gemaild. Laat je me hier weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reputatie 1

helemaal top. zit inderdaad in mijn inbox :thumbsup:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @rene974, welkom bij om op het forum. Bedankt voor het invullen van de gegevens! jimny is net als jou een klant, hij helpt ons veel maar ingevulde gegevens zijn voor hem ook niet zichtbaar :slight_smile:

Ik kan ze wel zien en heb de factuur van januari vorig jaar daarmee gevonden, ik heb deze nu naar je gemaild. Laat je me hier weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Reputatie 1

Deze stonden er al in vermeld. Als het goed is moeten ze zichtbaar zijn voor jullie...

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel in het onzichtbare gedeelte aan met je postcode en huisnummer 

Reputatie 1

Telfort Thuis

Reputatie 8
Badge +18

Gaat het om mobiel of Telfort thuis

Reageer