beantwoord

Factuur januari 2019

• 12 januari 2020
  • 12 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 1

Graag zou ik mijn factuur van jan. 2019 willen opvragen.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 januari 2020, 09:07

Hallo @michel030476, welkom bij ons op het forum. De Mijn Telfort laat inderdaad alleen de laatste 12 maanden zien, januari 2019 valt daar net buiten. Ik heb de bewuste factuur net naar je gemaild, naar hetzelfde e-mailadres dat je voor het forum gebruikt. Heb je de factuur in goede orde ontvangen?

@Galdor68, de eerste paar weken van het nieuwe jaar hoort het zo he, dat je het oude jaartal nog schrijft :wink:

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Is het voor mobiel of Telfort thuis 

Reputatie 1

Telfort thuis

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en de naam van de contractant dan ziet webcare na het weekend wie je bent 

Reputatie 1

Oké, bedankt. Waar kan ik mijn forum profiel aanpassen…..?

Reputatie 8
Badge +18

Druk op je afbeelding en dan op profiel en vul daar in het afgeschermde gedeelte wat alleen Telfort ziet de gegevens in

Reputatie 1

Dankjewel. Ik wacht de reactie wel even af.

Zolang de maand of factuur periode niet voorbij is zal dat lastig zijn.

Reputatie 8
Badge +18

@Galdor68  de vraag gaat over factuur Jan 2019 🌝

Uhmmm ik loop een jaar achter 😁 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @michel030476, welkom bij ons op het forum. De Mijn Telfort laat inderdaad alleen de laatste 12 maanden zien, januari 2019 valt daar net buiten. Ik heb de bewuste factuur net naar je gemaild, naar hetzelfde e-mailadres dat je voor het forum gebruikt. Heb je de factuur in goede orde ontvangen?

@Galdor68, de eerste paar weken van het nieuwe jaar hoort het zo he, dat je het oude jaartal nog schrijft :wink:

Reputatie 1

Hallo Jasper, 

Bedankt voor het opsturen van de factuur. Ik heb deze in goede orde ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Michel Minkenberg

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @michel030476. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer