beantwoord

Factuur januari 2018

• 29 januari 2019
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem. Wil ook graag de factuur van januari 2018 nog hebben in mijn Telfort

Alvast bedankt,

Michel

Admin: topic afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 februari 2019, 19:16

Ik zag dat je mee een reactie had gestuurd in een privébericht, ik stuur je hier een antwoord zodat mensen die meekijken zien dat ons gesprek nog niet klaar is :)

Ik heb de factuur voor je opgezocht en gemaild naar hetzelfde adres waarmee je je op het forum hebt geregistreerd. Laat je me weten of je deze hebt ontvangen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @mgeven, in de Mijn Telfort zal die inderdaad niet meer zichtbaar zijn. Ik kan voor je kijken of ik die factuur nog wel kan achterhalen, gaat het hierbij om je Thuis aansluiting of over een mobiel abonnement?
Zou je daarbij ook je postcode, huisnummer, klantnummer, de laatste 3 cijfers van de IBAN en, als het over een mobiel abonnement gaat, het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel toe kunnen voegen? Met die gegevens kan ik ook op zoek gaan naar de bewuste factuur.
Reputatie 8
Badge +10
Ik zag dat je mee een reactie had gestuurd in een privébericht, ik stuur je hier een antwoord zodat mensen die meekijken zien dat ons gesprek nog niet klaar is :)

Ik heb de factuur voor je opgezocht en gemaild naar hetzelfde adres waarmee je je op het forum hebt geregistreerd. Laat je me weten of je deze hebt ontvangen?

Reageer