beantwoord

Factuur hoger door inflatiecorrectie

• 24 juni 2015
  • 34 reacties
  • 1909 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@gravico,

Alle klanten hebben een e-mail gehad met de aankondiging van deze wijziging. Het is daarom bijzonder dat jij deze niet ontvangen lijkt te hebben. Uiteraard gaan we niet zomaar wijzigingen doorvoeren, zonder de klant hiervan op de hoogte te stellen.

Ik kan er zeker voor zorgen dat je deze e-mail alsnog krijgt. Wil je, los hiervan, nog dat ik iets anders voor je doe?

Kijk uit naar je reactie.

Michael
Badge +1
Het lijkt erop dat er meer mensen zijn die deze mail niet hebben gehad, maar ik weet niet of dat nog is na te gaan.
Als je deze mail alsnog wilt versturen, graag.
Reputatie 8
Badge +2
@gravico,

Komt voor elkaar! Laat je het weten zodra je het binnen hebt?

Michael
Badge +1
Michael,

Ik heb niets ontvangen, ik neem aan dat het m'n hoofdaccount is gestuurd?
Reputatie 8
Badge +2
@gravico,

Klopt. Heb het jou zojuist toegestuurd. ;)

Michael
Badge +1
Bedankt, ik heb de mail ontvangen. De inhoud is zoals verwacht, gewoon een prijsverhoging.
Als ik op de link in die mail klik kom ik op de pagina 'wijzigingen per 1 juli 2015', maar daar wordt met geen woord gesproken over prijsverhogingen.
Reputatie 8
Badge +2
@gravico,

Wat zou je graag willen lezen dan? Feit blijft dat de prijs nu hoger uitvalt, waar ik niets aan kan wijzigen.

Michael
Badge +1
Ik snap de je er niets aan kan wijzigen. Als ik onverwacht een prijsverhoging krijg ga ik zoeken op de site hoe dat zit, maar er is niets over te vinden.

De abo's werden verkocht onder het motto "altijd vaste lage prijs" (in een ander topic heeft iemand daar nog een screenshot van)
Telfort zou eerlijk kunnen melden dat dit niet waargemaakt kan worden, ipv een vage mededeling in de mail over het verbeteren van de dienstverlening.
Badge +2
Als je volledig terug leest zie je ook dat ' vaste lage prijs' vooral verwijst naar aanbieders die standaard een hogere prijs hanteren na het jaarcontract. De vaste lage prijs sloeg op het feit dat Telfort dat niet deed, en je dus niet na het jaar weer een nieuw contract diende aan te gaan voor de scherpe prijs die in het eerste jaar gold. Telfort heeft nooit geprentendeerd dat er nooit een prijsverhoging ivm inflatie of anders zou kunnen komen.