beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

• 16 juli 2018
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Dag Telfort,

Zonder enig bericht is mijn factuur van Telfort Thuis verhoogd met 2,50euro, zonder dat ik extra kosten heb gemaakt.
Heeft dit te maken met het verlengen van het abonnement? Zo ja, waarom ontvang ik daar dan geen bericht over? Ik heb het abonnement stilzwijgend laten verlengen.
Voorheen was mijn factuur 38,50 (met combivoordeel 33,50)
Nu is mijn factuur ineens 41,00 (met combivoordeel 36,00)

Ik vraag me af wat de reden is.

Prettige dag,
Rafael
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 juli 2018, 16:29

Hallo Rafael, welkom bij het Telfort forum! Wat Galdor noemt klopt inderdaad. Per 1 juli zijn de tarieven gewijzigd en deze zijn met € 2,50 verhoogd. Naast de e-mail en het topic die hij noemt is er ook een pagina op onze site voor aangemaakt: Wijzigingen bij Telfort in 2018, bij de knop 'Gewijzigde tarieven' komen deze in beeld. Dit is op 1 juli voor al onze klanten gewijzigd.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rafael, welkom bij het Telfort forum! Wat Galdor noemt klopt inderdaad. Per 1 juli zijn de tarieven gewijzigd en deze zijn met € 2,50 verhoogd. Naast de e-mail en het topic die hij noemt is er ook een pagina op onze site voor aangemaakt: Wijzigingen bij Telfort in 2018, bij de knop 'Gewijzigde tarieven' komen deze in beeld. Dit is op 1 juli voor al onze klanten gewijzigd.
Reputatie 8
Badge +18
De €2,50 verhoging is ontstaan na de verlenging omdat het vast bellen met dit bedrag is verhoogd.
Vermoedelijk heb je een email die in mei is verstuurd over dit onderwerp gemist.
Dit kan door privacy instellingen in je Mijn Telfort omgeving komen.

Deze prijsverhoging is dus wel aangekondigd helaas heb je deze gemist je kan en mag nog net kosteloos overstappen indien gewenst

Heeft u een vraag of wilt u liever een ander abonnement afsluiten?

U kunt uw abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen tot 18 juli 2018. Bel hiervoor onze klantenservice op 088 765 0087. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 10 tot 17 uur. De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als naar een gewoon vast telefoonnummer. U kunt ook schriftelijk opzeggen via Telfort Internet, Postbus 217, 2400 AE Alphen aan den Rijn.
Kijk op onze website voor een overzicht van alle veranderingen en antwoorden op de meest gestelde vragen.

Meer info hier.
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/vraag-en-antwoord-prijs-zenderwijzigingen-telfort-thuis-2018-75769

Reageer