beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

  • 13 juli 2018
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

ik heb alles in een plus gratis mobiel en naar vast geen 0900 gebruikt maar normaal naar vaste telefoon de ene datum dat ik die gene bel niks betalen en de andere datum wel ?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 juli 2018, 14:28

Hallo la1001866505, welkom op ons forum! Je vraag is me niet helemaal duidelijk, maar omdat het blijkbaar om facturen gaat heb ik de facturen er alvast bij gepakt. Zo te zien zijn er tot nu toe 2 facturen geweest voor jouw vaste aansluiting. Op de eerste zijn abonnementskosten en activatiekosten in rekening gebracht, op de tweede abonnementskosten en belkosten.
Op de facturen betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit, terwijl de gemaakte belkosten met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht. Voor jouw abonnement zouden de belkosten naar vaste en mobiele nummers alleen niet in rekening gebracht moeten worden, die horen binnen jouw abonnement te vallen. Ik zie dat je er gisteren ook over hebt gebeld met de klantenservice. Klopt het dat deze vraag daarover gaat?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo la1001866505, welkom op ons forum! Je vraag is me niet helemaal duidelijk, maar omdat het blijkbaar om facturen gaat heb ik de facturen er alvast bij gepakt. Zo te zien zijn er tot nu toe 2 facturen geweest voor jouw vaste aansluiting. Op de eerste zijn abonnementskosten en activatiekosten in rekening gebracht, op de tweede abonnementskosten en belkosten.
Op de facturen betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit, terwijl de gemaakte belkosten met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht. Voor jouw abonnement zouden de belkosten naar vaste en mobiele nummers alleen niet in rekening gebracht moeten worden, die horen binnen jouw abonnement te vallen. Ik zie dat je er gisteren ook over hebt gebeld met de klantenservice. Klopt het dat deze vraag daarover gaat?

Reageer