beantwoord

Factuur gespreid betalen

Beste,

Door onbeheerd toegang tot mijn telefoon heeft mijn nichtje voor een Disney spelletje veel geld uitgegeven. Ik kan deze factuur (van boven de 200 euro) niet in één keer betalen. Is er een mogelijkheid dit gespreid te doen?

Mvg
Tvdhooven
icon

Beste antwoord door mandy 13 juni 2018, 09:26

Misschien kan je een betalingsregeling treffen.
Je kunt contact opnemen met de klantenservice.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Misschien kan je een betalingsregeling treffen.
Je kunt contact opnemen met de klantenservice.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tvdhooven, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je een hoge factuur hebt door je nichtje, dat is erg balen. Dat kan ik goed begrijpen. Ik kan ook zeker begrijpen dat je dit niet in een keer kan betalen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om gespreid betalen aan te vragen. Ik kan enkel een betaalafspraak voor je maken. Mocht je graag gespreid willen betalen, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice via 0900-9596 en te vragen naar de financiële afdeling. Mijn collega kan je verder helpen.

Wanneer je graag een betaalafspraak wilt maken, dan wil ik je zeker graag helpen. Ik hoor het graag.
Bart - Telfort schreef:

Wanneer je graag een betaalafspraak wilt maken, dan wil ik je zeker graag helpen. Ik hoor het graag.

Hoi Bart,

Ik heb je een privébericht gestuurd maar heb nog geen reactie mogen ontvangen. Is alles goed gegaan?

mvg
Tim
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tim, ik zie het privébericht nu inderdaad. Ik had daar nog niet op gereageerd omdat ik er niet om gevraagd had. Wanneer iedereen namelijk maar privéberichten gaat sturen dan wordt het een beetje een rommeltje en dan wordt het voor mij lastig om iedereen op de juiste manier te beantwoorden. Vandaar dat ik nu ook via deze weg reageer.

Je geeft aan eind juni, is 29 juni goed?

Om dit in orde te maken heb ik nog wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel zoveel mogelijk willen invullen? Ook ontvang ik nog graag de laatste vier cijfers van het IBAN in een privébericht. Zou je mij een berichtje willen sturen als je dat gedaan hebt? Dan ga ik het voor je in orde maken.
Hoi Bart,

29 juni is prima. Ik heb mijn profiel verder ingevuld en je een privébericht gestuurd met de laatste 4 cijfers van mijn IBAN.

Als er nog informatie nodig is hoor ik het graag.

Bedankt!
Tim
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb het privébericht gezien. Ik heb de afspraak er dan ook meteen ingezet voor 29 juni. Het moet dus helemaal goed komen nu. Mocht ik zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer