Factuur eindafrekening / verrekening corrigeren

• 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 746 keer bekeken

Beste webcare,

Ik heb met pijn in het hart de overstap gemaakt naar een ander. Internet loopt nu via de kabel.
Ik heb de overstap begin mei bij sicko aangevraagd en deze partij heeft Telfort benaderd i.v.m. de opzegging.

Telfort stuurde mij een mail met als opzegdatum 7 juni 2017. (1e screendump)
De factuur met eindafrekening vertelt een ander verhaal. Daar staat de opzegging op 19 juni 2017 aangegeven. (2e screendump)

Graag zou ik een correctie zien van de verrekening.

Alvast bedankt.
PS. ik heb Telfort niet helemaal verlaten. Ik zit nog als prepaid-klant bij jullie hoor! :$

(off topic: het frappante is dat bij sicko de startdatum in de mail ook met bijna een halve maand afwijkt en vervroegd is op de meest recente factuur. Dat klopt ook al niet. :@) )

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Internet-junkie, welkom terug op Telfort forum! Jammer dat je ons verlaat wat internettoegang betreft. 😞 In mijn systeem zie ik inderdaad dat er 12 dagen tussen de geplande opzegdatum en de werkelijke opzegdatum zitten. Dit is opmerkelijk en verdient een compensatie. Zojuist heb ik dit voor je aangemaakt. Ga ervan uit dat deze correctie zal plaatsvinden bij de eerstvolgende factuur. Weet je zo voldoende? Hoor het anders graag van je.

Reageer