beantwoord

Factuur digitenne klopt niet na annulering

• 23 januari 2018
  • 8 reacties
  • 240 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Na netjes de procedure te hebben gevolgd betreffende het verkrijgen van Digitenne (https://www.digitenne.nl/telfort/) ontving ik na een aantal dagen mijn ontvanger.

Helaas werkte de ontvanger niet goed. Nadat ik contact had opgenomen met KPN kreeg ik te horen dat het vaker voorkwam dat de zenders niet goed werden ontvangen. Ik heb per direct mijn abonnement opgezegd.

Na het opzeggen van het abonnement ontving ik een factuur. Helaas bleek deze factuur niet correct. Ik moest, anders dan wordt aangegeven op de site van Telfort, de volledige aansluitkosten betalen. Mijn factuur kwam hiermee op €51,02.
Omdat de medewerker van KPN aangaf dat ik mijn geld retour zou krijgen dacht ik dat ik geen verdere actie hoefde te ondernemen. Helaas bleek dit ook niet te kloppen; ik ontving slechts €15,00 retour.

Ik zou bovenstaande graag opgelost willen hebben.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Enrique Segers

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 31 januari 2018, 12:55

Hall Enrique, er wordt een correctie naar je uitbetaald wat betreft de kosten die je teveel hebt betaald, inclusief de aansluitkosten. Dat bedrag ontvang je binnen 10 werkdagen op je rekening. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo Enrique, welkom op het forum.
Digitenne pakt signaal op uit de ether en daardoor is het soms even zoeken en bijstellen hoe je het beste ontvangst hebt. Jammer om te lezen dat dit bij jou niet gelukt is. De facturatie van Digitenne loopt via KPN en je kunt het beste met hen contact opnemen hierover.
Reputatie 1
Hallo Cindy,

Erg jammer dat Telfort het probleem probeert af te schuiven op de klant.
Jullie bieden Digitenne aan omdat het niet mogelijk is om 3 tv-receivers te gebruiken. Vervolgens werkt dit alternatief niet, heeft de klant te veel betaald en geven jullie aan dat de klant dit met KPN moet opnemen.

Helaas lees ik dat dit een bekend probleem is.

Neem aub jullie verantwoordelijkheid en los dit probleem op.

Groet,
Enrique
Reputatie 1
En nu reageert er niemand meer van Telfort?!
Webcare reageert op volgorde van plaatsing .
Daar zit soms 1 of 2 dagen tussen.
Wat ik lees kan Facebook of Twitter (soms) wel snel reageren.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo Enrique, ik was een paar dagen vrij, vandaar dat reactie uitbleef. Sorry voor de vertraging in mijn reactie en fijn dat nelly al heeft toegelicht dat het soms even kan duren. Ik heb een ticket voor je aangemaakt wat betreft de aansluitkosten. Je hoort zo snel mogelijk van me.
Reputatie 6
Badge +7
Hall Enrique, er wordt een correctie naar je uitbetaald wat betreft de kosten die je teveel hebt betaald, inclusief de aansluitkosten. Dat bedrag ontvang je binnen 10 werkdagen op je rekening. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Beste Cindy,

Super, dankjewel voor je hulp!

Groet,

Enrique
Reputatie 6
Badge +7
Uiteraard graag gedaan 🙂. Als er in de toekomst iets is, dan weet je ons hier te vinden. Fijne avond!

Reageer