beantwoord

Factuur digitenne

• 22 december 2017
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik ben op 16 november verhuisd. Voor die tijd had ik een ASDL verbinding waarbij ik een gratis Digitenne abonnement via Telfort had.
Nu heb ik na de verhuizing verplicht een glasvezel abonnement en daar is geen gratis Digitenne abonnement bij.
Ik heb aangenomen dat het Digitenne abonnement automatisch zou komen te vervallen, maar nu ontvang ik een rekening van KPN voor een Digitenne abonnement over twee maanden voor 29,50 euro!
Na contact met KPN blijkt dat er niets doorgegeven is door Telfort.
Als het de bedoeling is dat een gratis abonnement door de klant zelf wordt opgezegd, dan zou ik het wel fatsoenlijk van Telfort hebben gevonden als ik daar even van op de hoogte was gesteld! Dat kan via telefoon of e-mail.
Graag zou ik die 29,50 euro vergoed zien.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2018, 16:21

Hallo Ed, bedankt voor je akkoord. Ik heb de vergoeding zojuist voor je aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. Hiermee hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, bedankt voor het overstappen naar glasvezel. Wanneer je gebruik maakt van glasvezel dan vervalt alleen de korting van Digitenne. Overstappen van ADSL naar glasvezel betekent dus niet dat je Digitenne abonnement wordt opgezegd. Kun jij mij aangeven waarom je graag geïnformeerd zou moeten worden over het opzeggen van Digitenne?
Reputatie 3
Badge
Hallo Stephen,
Een bedankje voor de overstap is niet nodig: de overstap naar glasvezel was noodgedwongen, omdat Telfort op het nieuwe adres geen ASDL levert of wil leveren. Dat zal wel een KPN strategie zijn, die op zich wel is te begrijpen.
Mij is toen wel meegedeeld (en dat wist ik ook) dat het gratis Digitenne abonnement zou komen te vervallen.
Ik zou er graag op attent gemaakt zijn, dat ik dan zelf zou moeten opzeggen. Bij een verhuizing komt er genoeg op je af en dan is wat service welkom!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, excuses voor de late reactie en nog de beste wensen. Uit coulance kan ik je wel tegemoet komen door de helft van de kosten te vergoeden. Ik hoor graag hoe je hierover denkt. Heb je Digitenne inmiddels ook opgezegd?
Reputatie 3
Badge
Hallo Stephen,

Ook de beste wensen voor 2018. En wat die late reactie betreft: ik had echt niet eerder verwacht omdat er immers veel feestdagen tussen zitten. (Eerlijk gezegd vind ik je reactie behoorlijk snel!)
Met je voorstel kan ik vrede hebben. Bedankt hiervoor.
Uiteraard heb ik onmiddellijk na ontvangst van de factuur Digitenne bij KPN opgezegd, dus alles is nu in orde neem ik aan.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, bedankt voor je akkoord. Ik heb de vergoeding zojuist voor je aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. Hiermee hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 3
Badge
Prima! Bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ed, nog even terugkomen op de vergoeding, deze wordt gewoon gestort op je rekening en niet verrekend met jouw factuur.
Excuses voor de verwarring.

Reageer