beantwoord

Factuur december klopt niet

• 19 december 2019
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort,

Vandaag heb ik de factuur ontvangen en deze klopt niet. Op 12 november heb ik de het ‘opnemen pakket’ en de ‘snelheid 100/100’ opgezegd, Echter heeft de administratieve afhandeling tot 14 december geduurd. Vandaag dus de verrekening ontvangen van de periode 14 dec t/m. 18 dec. in plaats van 12 nov t/m 18 dec.

Het kan toch niet zo zijn dat door deze vertraging veroorzaakt door Telfort ik extra kosten heb. Ik ga er dan ook vanuit dat er nog een aanvullende creditnota van € 7,50 voor snelheid en € 4,99 voor het opnemen pakket komt.

Groetjes

Macl

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 december 2019, 16:54

Hoi @macl, logisch dat je niet langer wilt betalen voor opties die je al niet meer kon gebruiken. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je mijn collega Bart eerder gesproken hebt en dat de wijziging van deze opties langer heeft geduurd dan de bedoeling is. Daarom zorg ik dat je de kosten van het Opnemenpakket en extra snelheid van de laatste maand terugkrijgt. Je ontvangt hiervan binnen een paar werkdagen een tussentijdse factuur. Vervolgens wordt binnen 10 werkdagen het bedrag op je rekening bijgeschreven. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Voor het opneem pakket is de opzegtermijn 1 maand dus dat is verklaarbaar en voor de extra snelheid uitzetten durf ik het niet te zeggen.

Als je teveel betaald hebt dan zou de verrekening daarvan op de eerstvolgende factuur staan

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer in het onzichtbare gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra men aan je topic toe is

Reputatie 1

Als dat zo zijn dan had ik er ook nog een maand gebruik van moeten kunnen maken. Het opneem pakket was direct al niet meer beschikbaar en de opgenomen programma’s waren verdwenen. Lijkt mij dus niet van toepassing. Tevens waren deze aanvullingen het eerste halfjaar gratis en direct opzegbaar. Dit had te maken met de overgang naar het ‘nieuwe’ Telfort. 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @macl, logisch dat je niet langer wilt betalen voor opties die je al niet meer kon gebruiken. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je mijn collega Bart eerder gesproken hebt en dat de wijziging van deze opties langer heeft geduurd dan de bedoeling is. Daarom zorg ik dat je de kosten van het Opnemenpakket en extra snelheid van de laatste maand terugkrijgt. Je ontvangt hiervan binnen een paar werkdagen een tussentijdse factuur. Vervolgens wordt binnen 10 werkdagen het bedrag op je rekening bijgeschreven. 

Reputatie 1

Beste @Alexandra - Telfort 

bedankt voor de snelle en positieve afwikkeling. Ik heb inmiddels de tussentijdse factuur ontvangen. 

gr. Macl

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan namens Alexandra :slight_smile:  Fijn dat het zo is opgelost. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer