beantwoord

Factuur betaald, wanneer wordt internet weer aangesloten?

• 21 maart 2019
  • 3 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik had een open factuur staan. Hierdoor is mijn internet stil gezet. Nu heb ik het factuur betaald, wanneer kan ik weer gebruik maken van mijn internet?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 maart 2019, 11:27

Dag @Aysegulaltun2011. Wat @jimny zegt klopt: als je de factuur via iDEAL hebt betaald, word je binnen één werkdag weer aangesloten. Als je de factuur handmatig hebt overgeboekt, dan wordt de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Voor zover ik kan zien is er geen waarschuwingspagina meer actief. Kun je laten weten of je inmiddels weer internet hebt? 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je gebruikt gemaakt van de iDeal link om te betalen dan kan het hooguit 1 dag duren echter als je het bedrag handmatig zelf hebt overgemaakt dan kan het tot 5 dgn duren
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Aysegulaltun2011. Wat @jimny zegt klopt: als je de factuur via iDEAL hebt betaald, word je binnen één werkdag weer aangesloten. Als je de factuur handmatig hebt overgeboekt, dan wordt de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Voor zover ik kan zien is er geen waarschuwingspagina meer actief. Kun je laten weten of je inmiddels weer internet hebt? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Aysegulaltun2011. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je internet weer werkt. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je mij te vinden.

Reageer