beantwoord

Factuur betaald, maar nog steeds geen internet

  • 26 april 2019
  • 10 reacties
  • 315 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

ik heb een tijdje geen internet meer.
Dit omdat ik telaat was met de betaling.
Gister betaald rond 11 uur ochtend maar nog steeds geen internet.

Wat gaat er mis.

Helpppppp

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 26 april 2019, 12:12

Dag @Naushad24. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je een openstaande factuur had, waardoor je internetverbinding tijdelijk geblokkeerd is. Je geeft aan dat je hebt betaald via iDEAL, maar je nog steeds een waarschuwingspagina krijgt. Ik zie dat de betaling aan onze kant wel is verwerkt, maar de blokkade niet automatisch is opgeheven door een technische fout. Ik heb de waarschuwingspagina, en daarmee de blokkade, zojuist laten opheffen. Kan je me laten weten of je verbinding weer online is? ☺

@Babylonia, bedankt voor je hulp!
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Als je niet via "iDeal" een betaling hebt gedaan vanuit een betalingsverzoek, maar als normale internetbankieren actie, kan het tot 5 dagen duren voordat het administratief is verwerkt, en je weer internet hebt.
Reputatie 1
Ik heb dit gister via iDeal betaald.
Ook staat het al goed in de Telfort app.
Maar geen internet sinds gister 11.00

trouwens bedankt voor jou reactie babylonia
Reputatie 8
Haal de modem/router eens van de stroom, en schakel die opnieuw in.
Geeft dat nog verschil?
Reputatie 1
Hi Babylonia,

dat heb ik als eerste geprobeerd.
Maakt ook geen verschil, lampjes branden ook. Ook de internet led is groen.

Snap het ook niet meer
Reputatie 8
Maar even afwachten op webcare of die iets kan betekenen.
Reputatie 1
Krijg dit adres steeds: https://restricted.dslorder.nl/Land.aspx?fpid=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
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Naushad24. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je een openstaande factuur had, waardoor je internetverbinding tijdelijk geblokkeerd is. Je geeft aan dat je hebt betaald via iDEAL, maar je nog steeds een waarschuwingspagina krijgt. Ik zie dat de betaling aan onze kant wel is verwerkt, maar de blokkade niet automatisch is opgeheven door een technische fout. Ik heb de waarschuwingspagina, en daarmee de blokkade, zojuist laten opheffen. Kan je me laten weten of je verbinding weer online is? ☺

@Babylonia, bedankt voor je hulp!
Reputatie 1
Super bedankt,

het werkt weer naar behoren
Reputatie 6
Badge +9
Goed om te lezen dat je weer verbinding hebt, @Naushad24. 😄

Reageer