beantwoord

Factuur betaald maar nog steeds afgesloten.

  • 21 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 403 keer bekeken

help! :)
ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven afgesloten, ik had een factuur niet betaald en was het vergeten.
Maar na afsluiting heb ik dat direct over gemaakt, echter ben ik een dag later nog steeds niet afgesloten, en met een bedrijf is dat niet heel erg handig.
Dus krijg toch wel een beetje nood.
Echter... ik heb alleen een mobiele telefoon en daarmee kan ik nu dus geen klantenservice bellen.
Dus hoe kom ik erachter wanneer ik weer aangesloten wordt?

mvg
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 21 oktober 2015, 18:36

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de aansluiting weer in gebruik wordt gesteld door Telfort. De oorzaak dat het zo lang duurt zit in de interne processen bij Telfort.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de aansluiting weer in gebruik wordt gesteld door Telfort. De oorzaak dat het zo lang duurt zit in de interne processen bij Telfort.
Voor de volledigheid van de Telfort site:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/betalen-en-facturen/factuur-betalen/geblokkeerd-vanwege-betalingsachterstand-mobiel.htm

Reageer