beantwoord

factuur betaald maar nog achterstand

• 20 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Hallo,

Op 7 oktober heb ik handmatig een incasso overboeking gemaakt naar Telfort (NL91 INGB 0000 2742 50) van €41.01 zoals ik elke maand doe. Ik kreeg 20 oktober een email waarin staat dat deze factuur nog openstaat omdat een verkeerd rekeningnummer geregistreerd is voor de automatische incasso (wat ik dus niet doe). In dit mailtje wordt ook een bedrag van €41,79 genoemd.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 oktober 2020, 15:58

Hoi @haksoy42, het liep met de betaling niet helemaal zoals je gewoonlijk gewend bent, lees ik. Goed dat je een seintje geeft.

We zitten midden in de samengang met KPN en zo te zien ben je onlangs overgezet naar KPN. Dat betekent dat ik helaas niet bij je gegevens kan. Je kan nu terecht bij de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je verder om uit te zoeken wat er mis ging, en het op te lossen.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @haksoy42, het liep met de betaling niet helemaal zoals je gewoonlijk gewend bent, lees ik. Goed dat je een seintje geeft.

We zitten midden in de samengang met KPN en zo te zien ben je onlangs overgezet naar KPN. Dat betekent dat ik helaas niet bij je gegevens kan. Je kan nu terecht bij de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je verder om uit te zoeken wat er mis ging, en het op te lossen.

Reageer