Factuur bedrag van augustus klopt niet!!!

• 12 september 2013
  • 3 reacties
  • 1342 keer bekeken

Per 1.08.13 heb ik mijn abonnement aangepast naar onbeperkt bellen naar alle vast en mobile nummers, met andere woorden per 1.08 zou ik slechts voor 0-900 nummers betalen. Maar het is niks minder waard, ik heb mij ingelogd en specificatie van mijn laatst factuur bekeken, ik zie duidelijk dat t/m 6.08 !!!!!ALLE telefonische kosten werden in rekening gebracht. Ik heb alles gekopieerd en nog maal handmatig berekening gemaakt.
In totaal heeft Telfort onterecht 10,54 euro EXCL.BTW in rekening gebracht .

Met deze beslissing ga ik niet akkoord en vraag u vriendelijk om een resterend bedrag met mijn volgende factuur verrekenen. Aan klantenservice werd ik ook niks wijzer, zo slecht praat die man Nederlands en dat vind ik schandalig dat wij met elkaar 0,10 cent per minuut moeten betalen en dan praat je met een buitenlander die geen woord Nederlands kan uitspreken, ik moest 4 keer mijn postcode doorgeven en elke keer als ik een vraag stelde kreeg ik een domme antwoord van :”Ja, weet ik niet!!!!”

Ik heb in totaal hierover geloof ik 4 keer gebeld en 1 keer e-mail gestuurd.  Als antwoord krijg ik te horen, hoe kom ik bij het is alles berekent zoals dat hoort, zie hieronder slechts een voorbeeld van:

06/08/2013 15:17:29 0031065210**** 00:40:11  5,7842

(op 6.08 gebeld naar mobiel 40 min. 5,78 excl.BTW)

Blijft Telfort nog steeds alles ontkennen?

HOE LOSSEN WE DAT OP???

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je een bevestiging gekregen dat er per 1-8 een omzetting naar een ander VoIP-abonnement zou plaatsvinden?
Heb je een bevestiging gekregen dat er per 1-8 een omzetting naar een ander VoIP-abonnement zou plaatsvinden?

jazeker, had ik gelijk een bevestiginde mail gekregen.
Reputatie 1
Badge +1
Aan klantenservice werd ik ook niks wijzer, zo slecht praat die man Nederlands en dat vind ik schandalig dat wij met elkaar 0,10 cent per minuut moeten betalen en dan praat je met een buitenlander die geen woord Nederlands kan uitspreken, ik moest 4 keer mijn postcode doorgeven en elke keer als ik een vraag stelde kreeg ik een domme antwoord van :”Ja, weet ik niet!!!!”

Nog even en dan is Mexicaans de gebruikelijke taal.
Tja, zelfde kwaliteit 😃 maar dan goedkoper!

Reageer