Factuur / Administratie - en verzendkosten // Klacht nummer zoveel

• 30 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2647 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Hierbij de zoveelste klacht van een zeer ontevrede klant.

Bij mijn eerste factuur (ben abonnee sinds eind augustus) is al e.e.a. mis gegaan omdat jullie (een groot deel van) augustus in rekening brengen terwijl ik een defect modem krijg opgestuurd. Na een bezoek aan de telfort winkel en het invullen van het klachtenformulier op uw website is dit inmiddels verekend met de factuur van September.

Ik begon dus te denken dat uw administratie eindelijk op orde was en ik vrolijk verder kon met mijn Internet en Televisie.

Tot mijn grote verbazing heb ik zojuist de factuur van September mogen aanschouwen. Bijna 60€ terwijl ik een abonnement van €32,50 heb afgesloten... ik dacht dat de BTW verhoging maar 2 procent betrof???!?!?

Waarom krijg ik vanuit het niets €21,- excl BTW aan administratie - en verzendkosten bij mijn factuur opgeteld??? Ik mag toch aannemen dat dit niet de kosten zijn voor het opsturen van een nieuw modem omdat de eerste defect is???

Graag ontvang ik z.s.m. een reactie op bovenstaande. Anders wordt het afgeschreven bedrag gewoon gestorneerd en kunnen we weer van voren af aan beginnen.

3 reacties

Badge
Beste Telfort,

ik heb op bovenstaande helaas nog steeds geen antwoord mogen ontvangen...
Badge
Telfort,

ik probeer zowel op dit forum alswel via jullie contactformulier contact met jullie op te nemen over bovenstaande.

Via beide wegen krijg ik maar geen reactie en ik weet nog steeds niet waarom er op mijn derde factuur opeens 21€ aan administratie en verzendkosten berekend worden.

Uw herplaatst mijn forumbericht wel van 'facturen' naar 'overig internet' dus neem aan dat één van uw moderators op dit forum mijn bericht gelezen moet hebben?
Reputatie 8
Badge +10
http://www.telfort.nl/internet/internet/instap-bestellen/

Kijk rechts bij "Mijn bestelling" onder "Eénmalige kosten" staat €25 (da's €21 ex btw)

Zou dat het kunnen zijn?

Reageer