beantwoord

factuur

• 9 januari 2018
  • 13 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik probeer wat te regelen met een medewerker maar ik word er steeds uitgegooid tijdens het bellen.
Hopelijk lukt het zo
icon

Beste antwoord door Stephen 13 januari 2018, 17:54

Hallo Corrie, ik heb het nog even bekeken. Ik kan bellen onbeperkt vast voor je activeren. Helaas wordt de korting hierop niet per maand toegepast dus zal ik de korting eenmalig voor je moeten vergoeden (6 x 5) 30 euro. De kosten van vast bellen 20 euro zal ik dan ook voor je vergoeden. In totaal ontvang je dan een vergoeding van 50 euro. Ga je hiermee akkoord? In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo boeven, welkom op het forum! Ik zie dat je alsnog contact hebt gehad met de klantservice. Heb je nog kunnen regelen wat je wenste te regelen? Ik hoor het graag van je.
Hoi Stephen.
Nee niet echt.
Ik heb tot juni gratis bellen. Nu stond er op factuur 20 euro belkosten.
In december liep gratis bellen af.
Ik wilde gratis bellen inschakelen maar opeens stond een dag te vroeg al 5 euro kosten (voor niet gratis bellen) op mijn rekening.
Dus gebeld en ik zou langer gratis bellen ten compensatie.
Nu dus 20 euro en ik moest voor de derde keer bellen omdat ik steeds van de verbinding af geknikkerd werd. Steeds weer opnieuw verhaal en bij de laatste zei ze dat zij dat niet mocht regelen. Nu word ik gebeld binnen 2 dagen. Heel apart want die ik eerder had wat het al aan het regelen.
Dus nu is het afwachten wat er gebeurd als ze bellen.
Heb altijd goede ervaringen met klantenservice maar nu werd ik er wel moe van om voor de derde keer te bellen.
Hopelijk kan jij hier wat mee?
Groetjes Corrie.
ps. Ik probeerde het al via deze weg maar er was niemand aanwezig.
Dus toen toch maar weer bellen wat ook kosten met zich mee brengt.
Was er niet blij mee omdat dit een hoop van mijn tijd nam en extra kosten vanwege beltegoed.
Nu zie ik ook nog bij de internetsnelheid dat ik 32,6 downloadsnelheid heb in plaats van 50
Uploadsnelheid id 3,4 in plaats van 5. Dit is volgens mij ook niet de bedoeling.
Groetjes Corrie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo boeven, bedankt voor je reactie. Ik heb even voor je gekeken in het systeem. Op 8 juni 2017 heb je onbeperkt bellen naar vaste nummers voor 6 maanden gratis ontvangen. Dit liep af op 7 december 2017. Vandaar dat er nu 20 euro in rekening is gebracht voor het bellen naar vaste nummers t/m 6 januari 2018. Indien je onbeperkt bellen naar vaste nummers wilt activeren dan kun je dat via Mijn Telfort doen. Mocht dat niet lukken dan wil ik je er graag mee helpen.

Wat betreft de internetsnelheid, je zit op een 50/5 profiel. Dat wilt zeggen dat je op een profiel zit waarbij de downloadsnelheid niet hoger is dan maximaal 50 Mb/s en de uploadsnelheid niet hoger dan 5 Mb/s. Als je naar de postcodecheck kijkt dan zie je dat je ook de snelheden haalt die wij garanderen op jouw adres. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.
Goedemorgen.
Ik heb tot 7 juni gratis bellen. Daar heb ik een mail over staan. Het liep 8 december even mis omdat ik gratis bellen uit wilde zetten. Dit deed ik 6 december. Toen kwam de rekening op die zelfde dag en er stond al 5 euro bij voor gratis bellen voor die maand. Ze waren dus te vroeg om het op de rekening te zetten. Ter compensatie kreeg ik een maand gratis bellen. Maar op de mail kreeg ik een half jaar. Dus die 20 euro belkosten is onterecht bij de rekening gezet. Die laatste mail moet bij jullie staan want gister hebben ze het nog bekeken. Die vrouw die ik aan de lijn had kon het niet regelen zij ze en laat telfort mij bellen. Groetjes Corrie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Corrie, dat klopt ik zie de e-mail voor me. Ik ga dit even voor je uitzoeken en kom binnen twee werkdagen met een oplossing. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Dank je. ik wacht je af. Succes. Groetjes Corrie
Ik zou ook teruggebeld worden maar tot nu toe helaas.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Corrie, ik heb het nog even bekeken. Ik kan bellen onbeperkt vast voor je activeren. Helaas wordt de korting hierop niet per maand toegepast dus zal ik de korting eenmalig voor je moeten vergoeden (6 x 5) 30 euro. De kosten van vast bellen 20 euro zal ik dan ook voor je vergoeden. In totaal ontvang je dan een vergoeding van 50 euro. Ga je hiermee akkoord? In afwachting van jouw reactie.
Hoi Steven.

Ik ga akkoord met dit voorstel.Hartstikke aardig van je om het zo te doen. Netjes opgelost.
Groetjes Corrie en een prettig weekend.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Corrie, bedankt voor je akkoord! Kun je ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kenbaar maken via een privébericht? Zodra je dit hebt gedaan maak ik dan voor je in orde wat ik met jou heb afgesproken. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens Corrie! Ik heb zojuist onbeperkt bellen vast voor je geactiveerd en de vergoeding van 50 euro aangemaakt. Deze wordt binnen enkele dagen op je rekening gestort. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag van je.
Ik ben hier erg blij mee. Mooi opgelost zo. Dank je wel en prettige avond nog.

Reageer