beantwoord

factuur

  • 21 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Badge
hallo ik heb een vraag
ik had een achterstand voor de betaling van september,inmiddels heb ik die gistermiddag betaald.
zouden jullie na willen kijken of dit al verwerkt is bij jullie
icon

Beste antwoord door Koffiemok 21 oktober 2017, 09:43

@woudt Je kan het ook bijhouden via Mijn Telfort. Zie ook deze pagina.
Via ideal: binnen enkele uren.
Via internetbankieren: kan tot 5 werkdagen duren.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@woudt Je kan het ook bijhouden via Mijn Telfort. Zie ook deze pagina.
Via ideal: binnen enkele uren.
Via internetbankieren: kan tot 5 werkdagen duren.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo woudt, welkom op het forum en bedankt voor het voldoen van de betaling. Ik zie dat deze nog niet is verwerkt. Heb je deze betaling via internetbankieren voldaan?
Badge
ja heb ik via internetbankieren gedaan
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie woudt! Zoals Koffiemok heeft aangegeven wordt je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Laat je even weten zodra je weer online bent? Bij voorbaat dank!
Badge
@stephen oke bedankt voor je antwoord.
hopelijk lukt het dan nog op tijd dat ik niet afgesneden word.
ps: waar kan ik mijn naam veranderen?

.........
ps: waar kan ik mijn naam veranderen?


Als je je forumnaam bedoelt, die kan je zelf niet wijzigen. :(
Dat moet een moderator voor je doen.
Badge
en welke moderator heb ik daar voor nodig dan?
De goede komt vanzelf langs als je topic aan de beurt is. 🙂

Reageer