beantwoord

factuur

• 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste klanten service,

Ik ben vanaf 01-10-2017 nieuwe klant van u. Ik heb niet werkend modem van u ontvangen in alles 3 in 1 pakket. Het is niet echt een goede indruk bij Telfort. De monteur van Guidon is 02-10 bij ons geweest. Maar het probleem is niet verholpen. Dat is heel vervelend. Bijna 1 week lang geen internet, telefoon en TV. Ik heb op 06-10 een nieuw modem ontvangen. Gelukkig is het wel werken. Maar ik heb nog steeds geen vast telefoon verbinding.
Ik heb een factuur van € 65 betaald. Ik verzoek u om het bedrag te verminderen i.v.m. met deze klachten (geen internet, tv en vaste bellen).
Graag uw reactie tegemoet,

NL Pham
icon

Beste antwoord door Stephen 23 oktober 2017, 20:28

Beste Pham, ik zie dat nummerbehoud is uitgevoerd en voor de dagen dat je zonder diensten zat heb ik een vergoeding aangemaakt zoals besproken via privébericht. Ik vertrouw erop dat alles nu is opgelost. Zo niet, dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pham, welkom op het forum en bij Telfort! Ik betreur de vervelende start. Ik zie dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Klopt dat? Zo ja, dan ontvang ik graag het nummer van je dat je wilt behouden in een privébericht.
Zodra dat is geregeld ben ik je verder van dienst met de factuur.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Pham, ik zie dat nummerbehoud is uitgevoerd en voor de dagen dat je zonder diensten zat heb ik een vergoeding aangemaakt zoals besproken via privébericht. Ik vertrouw erop dat alles nu is opgelost. Zo niet, dan hoor ik dit graag van je.

Reageer