beantwoord

Factuur

• 7 februari 2017
  • 5 reacties
  • 412 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Krijg keuring een mail dat ik mijn factuur kan bekijken dat wil ik graag omdat het vermelde bedrag veel te hoog is, de factuur is echter niet zichtbaar in Mijn Telfort is dit een nep mail ??
icon

Beste antwoord door Stephen 7 februari 2017, 20:34

Hallo Dick, ik zie dat je hierover al contact hebt gehad. Het moet een nepmail zijn omdat de factuur van februari nog niet beschikbaar is. Ook staan er geen bedragen open. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dick, ik zie dat je hierover al contact hebt gehad. Het moet een nepmail zijn omdat de factuur van februari nog niet beschikbaar is. Ook staan er geen bedragen open. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik had hetzelfde. Mail ziet er verdraaid echt uit, maar is het niet, zie afzender. Misschien even melding van maken op jullie website?

Reputatie 8
Badge +16
Hallo cinvankester, we hebben hier wel een topic over. Zie onderstaand.

Let op: phishing e-mails in omloop
Dat had ik over het hoofd gezien. Sorry & bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Dat had ik over het hoofd gezien. Sorry & bedankt!
Geeft niet hoor, kan gebeuren. 🙂

Reageer