vraag

Factuur

n3rdflow
Geachte Telfort

Wij hebben een privé en Zakelijke aansluiting bij jullie lopen vanaf 15 mei 2014
nu is een paar keer telefonische overlast geweest en een hogere abonnementskosten op beloverzicht en gebruikerskosten zijn hoger dan verwacht nu moet ik geld vast houden om de rekeningen te kunnen betalen kunt u mij van beide aansluitingen het factuurbedrag benoemen want als het goed is kan jullie systeem zit wel berekenen of inzien zouden jullie dit willen nakijken en me een bericht willen sturen met uw antwoord/uitkomst
het gaat om de volgende 06-nrs
06******** Prive
06******** Zakelijk

Met Vriendelijke Groet
Florin Hilberink

7 Reacties

Ingrid
Reputatie 3
@n3rdflow,

Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat je hiervan baalt. Kun jij mij ter verificatie jouw naw-gegevens en e-mailadres sturen via een privébericht?

Ingrid
Martine21
Mijn factuur lijkt niet te kloppen. Momenteel heb ik een aantal kortingen, toch staat er bij de in rekening gebrachte kortingen een ander bedrag. Kun je aangeven hoe dat en waarom dat deze maand ineens veranderd is?

Groetjes, Martine
Ingrid
Reputatie 3
@Martine21,

Welkom op het forum!

Ik kijk graag na wat er precies gaande is in jouw factuur. Je kunt jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer via een privébericht
kenbaar maken.

Ingrid
Hetty7
Hallo Ingrid,

Ik heb sinds enkele dagen een abonnement bij Telfort - 300 minuten plus 100 sms-jes - met een mooie prijs van 7,50 per maand.
Nu staat een factuur klaar die 22/6 geïncasseerd gaat worden. Ik ben niet buiten mijn bundel gegaan of wat dan ook, als gezegd, pas enkele dagen maak ik gebruik van deze dienst. Wat schetst mijn verbazing - de factuur bedraagt 7,99. Ik kan in de specificatie op geen enkele manier achterhalen waarom wordt afgeweken van het beloofde maandelijks bedrag van 7,50.
Graag uw actie.

Groeten,
Hetty
Matthijs1986
Reputatie 5
Badge +2
De eerste factuur is voor een maand vooruit + die paar dagen, en daardoor wijkt dus alleen de eerste factuur af.
Hetty7
Matthijs1986 schreef:

De eerste factuur is voor een maand vooruit + die paar dagen, en daardoor wijkt dus alleen de eerste factuur af.

Onzin Matthijs - de eerste rekening betreft de periode van precies een maand (half juni tot half juli).
Dus in mijn geval klopt je reactie niet.
Ingrid
Reputatie 3
@Hetty7,

Welkom op het forum!

Wat Matthijs1986 aangeeft klopt. Je ziet op de factuur dat de abonnementskosten voor 13-06 t/m 15-07 gefactureerd worden. Dat zijn dus jouw maandelijkse abonnementskosten plus de kosten voor de paar dagen extra dat je gebruik maakt van jouw abonnement.

Ingrid

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P