beantwoord

Factuur

  • 21 mei 2013
  • 5 reacties
  • 2212 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Dag,

Enig idee hoe het kan dat de tweede factuur hoger uit gaat vallen dan verwacht? Ik snap dat de eerste factuur niet aan de verwachtingen voldoet (extra kosten, maand vooruit, apparatuur, etc...) Maar de tweede factuur (die eraan komt) valt qua bedrag hoger uit dan dat ik verwachtte, de specificatie kan ik waarschijnlijk pas zien als er is betaald (rare constructie trouwens)?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Groet,
MichelZ
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 24 mei 2013, 00:38


De rekening wordt altijd op de 15e van de maand ervoor opgemaakt voor de daarop volgende maand. Als je je pakketten tijdig hebt opgezegd, krijg je dat daardoor dus automatisch de maand erop verrekend (dus wat je nu 'teveel' betaalt, gaat dan weer van je 'standaard' bedrag af).

Verduidelijkt dit de zaak?


Jazeker @Matthijs1986, dat heldert wel wat op. Zoals ik hierboven aangeef, zijn er enkele maanden gratis pakketten aangeboden. Betekent dit dat ik die maanden vooruit betaal en het totaalbedrag achteraf terugkrijg, of komt het volgende maand al op de teruggaaf?

Vreemde aan dit verhaal vind ik wel dat de pakketten vóór de 15e zijn opgegeven en de actie is bekend bij Telfort... 😕

Bedankt voor je reactie in ieder geval!


Vooruitbetalingen en verrekeningen zijn altijd per maand. Als dat niet precies is wat er bij jou speelt, is het wellicht praktisch als iemand van Telfort webcare reageert, en/of je zelf aangeeft hoe/wat.

Graag gedaan!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Inmiddels heb ik wel de factuur gekregen via e-mail. Hier staat op dat het HBO-pakket en Pluspakket betaald wordt. Er was echter een actie van 3 maanden gratis Plus- en 2 maanden gratis HBO-pakket. Waarom staat dit op de factuur en... belangrijker nog... Hoe kan dit worden opgelost? Hopelijk komt er nu wel een reactie... Helaas is dit niet het eerste "mankement" sinds onze overstap naar Telfort. Gelukkig is het wel altijd netjes opgelost, ik hoop ditmaal weer!
Badge +2
Inmiddels heb ik wel de factuur gekregen via e-mail. Hier staat op dat het HBO-pakket en Pluspakket betaald wordt. Er was echter een actie van 3 maanden gratis Plus- en 2 maanden gratis HBO-pakket. Waarom staat dit op de factuur en... belangrijker nog... Hoe kan dit worden opgelost? Hopelijk komt er nu wel een reactie... Helaas is dit niet het eerste "mankement" sinds onze overstap naar Telfort. Gelukkig is het wel altijd netjes opgelost, ik hoop ditmaal weer!


De rekening wordt altijd op de 15e van de maand ervoor opgemaakt voor de daarop volgende maand. Als je je pakketten tijdig hebt opgezegd, krijg je dat daardoor dus automatisch de maand erop verrekend (dus wat je nu 'teveel' betaalt, gaat dan weer van je 'standaard' bedrag af).

Verduidelijkt dit de zaak?
Reputatie 1
Badge +1

De rekening wordt altijd op de 15e van de maand ervoor opgemaakt voor de daarop volgende maand. Als je je pakketten tijdig hebt opgezegd, krijg je dat daardoor dus automatisch de maand erop verrekend (dus wat je nu 'teveel' betaalt, gaat dan weer van je 'standaard' bedrag af).

Verduidelijkt dit de zaak?


Jazeker @Matthijs1986, dat heldert wel wat op. Zoals ik hierboven aangeef, zijn er enkele maanden gratis pakketten aangeboden. Betekent dit dat ik die maanden vooruit betaal en het totaalbedrag achteraf terugkrijg, of komt het volgende maand al op de teruggaaf?

Vreemde aan dit verhaal vind ik wel dat de pakketten vóór de 15e zijn opgegeven en de actie is bekend bij Telfort... 😕

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Badge +2

De rekening wordt altijd op de 15e van de maand ervoor opgemaakt voor de daarop volgende maand. Als je je pakketten tijdig hebt opgezegd, krijg je dat daardoor dus automatisch de maand erop verrekend (dus wat je nu 'teveel' betaalt, gaat dan weer van je 'standaard' bedrag af).

Verduidelijkt dit de zaak?


Jazeker @Matthijs1986, dat heldert wel wat op. Zoals ik hierboven aangeef, zijn er enkele maanden gratis pakketten aangeboden. Betekent dit dat ik die maanden vooruit betaal en het totaalbedrag achteraf terugkrijg, of komt het volgende maand al op de teruggaaf?

Vreemde aan dit verhaal vind ik wel dat de pakketten vóór de 15e zijn opgegeven en de actie is bekend bij Telfort... 😕

Bedankt voor je reactie in ieder geval!


Vooruitbetalingen en verrekeningen zijn altijd per maand. Als dat niet precies is wat er bij jou speelt, is het wellicht praktisch als iemand van Telfort webcare reageert, en/of je zelf aangeeft hoe/wat.

Graag gedaan!
Reputatie 1
Badge +1
Ha! Bedankt voor het meedenken en  -praten. Het "probleem" is heel helder uitgelegd en wat mij betreft ook opgelost. Er kan een slot op!

Reageer