Factuur 3 maanden op rij fout na verlenging contract

  • 29 november 2012
  • 0 reacties
  • 1772 keer bekeken

Badge
Zijn er meer mensen met ervaringen over verkeerde facturen waarbij de verkeerde abonnementskosten worden gebruikt ?

Toelichting:
Al jaren heb ik een sim only abo. dat al enkele keren is verlengd zonder problemen.  Alleen dit jaar augustus is verkeerd gegaan, bij de eerste factuur eind augustus was al een veel hoger maandtarief gebruikt. In september daarover geklaagd via de website (formulier) en geen reactie ontvangen,
In oktober ging weer mis , hetzelfde hoge tarief is gebruikt op de factuur, alweer contact opgenomen (waarom kunnen niet rechtstreeks e-mailen met telfort en zodoende ook vragen beantwoorden)
Uiteindelijk  medio oktober een e-mail gehad dat bij eerst volgende factuur het geregeld wordt.
Vandaag de nieuwe factuur ingezien en alweer fout, wanneer komt er nu een eind aan deze stapel fouten ?

Helpt het om de automatische incasso te stoppen om Telfort te triggeren actie te ondernemen ?

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer