beantwoord

Factuur

  • 11 mei 2012
  • 4 reacties
  • 1897 keer bekeken

Nieuw simonly abbonnemet afgesloten voor verlopen oude abbonnemet nu wel rekening ontvangen zonder korting.
icon

Beste antwoord door Laila 16 mei 2012, 13:29

@Rienus,

U betaalt de abonnementskosten altijd vooruit, er is op de factuur nog geen rekening gehouden met de toekomstige verlenging. De teveel vooruitbetaalde kosten worden op de volgende factuur gecorrigeerd.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@Rienus,

U betaalt de abonnementskosten altijd vooruit, er is op de factuur nog geen rekening gehouden met de toekomstige verlenging. De teveel vooruitbetaalde kosten worden op de volgende factuur gecorrigeerd.

Laïla
@Rienus,U betaalt de abonnementskosten altijd vooruit, er is op de factuur nog geen rekening gehouden met de toekomstige verlenging. De teveel vooruitbetaalde kosten worden op de volgende factuur gecorrigeerd.Laïla

De rekening gezien wat ik nu moet betalen maar klopt niet
Rekening nu gezien maar bedrag klopt niet
Badge +2
@Rienus,

Graag kijken wij met u mee. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer