Factuur

• 4 februari 2012
  • 13 reacties
  • 3485 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg eerst een afschrijving van KPN, deze heb ik gestorneerd. Naarna krijg ik het verzoek het bedrag alsnog over te maken alleen wordt verwezen naar een factuur die ik nooit ontvangen heb. Kan ik de factuur ontvangen voor de herinnering?

Alvast bedankt!
*gegevens verwijderd.* 🙂

13 reacties

Gaat nu helemaal mis lijkt het, heb dus maar gewoon betaald want heb geen zin in deurwaarders en zo. Wordt het de volgende dag weer teruggeboekt. Ik heb netjes m'n klantnummer bij de omschrijving ingevuld.

Wat nu?
Op zich logisch ware het niet dat ik dus wel geld heb overgemaakt. Telfort wou het blijkbaar niet en heeft het terug geboekt. Wat er mis mee was (was het zwart?), weet ik niet.
Vandaag met de klantenservice gesproken, ik dacht wellicht gaat dat helpen. Maar nee. Stelling blijft dat de factuur wel verzonden is en dus ik moet gaan betalen. Nogmaals versturen is geen optie. Ik bewaar al m'n facturen in m'n e-mail archief, lekker makkelijk bij elkaar met zoekfunctie. Ik wil dus geen papieren factuur of een factuur op mijnTelfort. Ik wil gewoon een factuur ontvangen zoals ik deze altijd doe. Of ben ik nu onredelijk?

Conclusie was dat het niet kan, de opties die geboden werden waren geen opties. Maar de opties die ik bood (factuur sturen of ik betaal niet) waren voor de klantenservice geen optie. Lekker padstelling waar dus geen uitweg in was, ja, die moest ik dan maar zelf doen (schriftelijk een papieren factuur aanvragen of mijnTelfort).

Volgens mij hoef ik geen rekening te betalen die ik nooit gehad heb. Wordt nog een leuke discussie. Moeten we nu uit de smtp logs gaan halen of de factuur nu wel of niet verstuurd is?

Zou iemand bij Telfort svp de moeite willen nemen om de factuur namens Telfort te versturen zoals dat altijd gebeurd? Of is dit echt te veel gevraagd? Ik ben bang dat ik het niet begrijp namelijk.
Badge
Je hoeft ook geen rekening te betalen die niet verstuurd is aangezien je accoord bent gegaan dat telfort het abbo geld automatisch van je rekening boeken.
Tevens staat er een rechtsgeldigge rekening overzicht in je mijn telfort.
Badge
Oja je kan ze ook nog gewoon daarweg in pdf bestand downloaden
Badge +7
Er wordt een factuur per e-mail verstuurd naar uw xxxxxx@tiscali.nl account. U kunt dit wijzigen op uw Mijn Telfort.

Henk
Vandaag is de verbinding uitgezet.
Hallo Henk,

Zou je dan nogmaals de factuur willen sturen. Deze is namelijk elke maand netjes aangekomen maar opeens de maand dat er namens KPN geincasseerd is niet meer. De andere betaal herinnering komt ook prima aan. Voor zo ver ik het kan zien (en dat niet zo ver) is er een factuur nooit verstuurd. Graag nogmaals verzenden.

Groeten,
Guido.
Badge
Als het goed is zit die factuur in je mailbox want die worden daar heen gestuurd.
Ten tweede er is ook een mail gekomen dat de tenaam stelling deze keer door een fout op kpn stond.

mvg Rob
Dat had ik ook verwacht, ik heb alleen de eerste nooit gehad. De brief over de tenaamstelling is wel ontvangen.

Ik heb gestorneerd omdat ik het factuur nummer en bedrag niet terug kon vinden in m'n e-mail, nog iets op die factuur datum. Ondertussen heb ik door dat ik helemaal niks ontvangen heb ik januari.
Badge
Mischien even kijken via mijn telfort.
Badge
Vandaag is de verbinding uitgezet.

Logisch toch, geen geld, geen internet.
Ik kan best bij mijn Telfort kijken. Ik wil alleen de factuur in m'n e-mail ontvangen net als de rest. Zo houdt ik ze allemaal bij elkaar.

Reageer