Factuur 2 keer geïncasseerd

• 11 november 2014
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Voor de maand oktober bleek dat jullie geen geld van mijn bankrekening konden incasseren omdat het bankrekeningnummer niet klopte. Wat al vreemd was aangezien ik al een paar jaar met dit bankrekeningnummer probleemloos mijn telefoonrekening betaal.

Dus heb ik 31-10-2014 het bedrag alsnog overgemaakt.
Nu zie ik vandaag in mijn afschriften dat jullie alsnog de al betaalde factuur hebben geïncasseerd. Graag zou ik hier opheldering over willen wat er fout gegaan is.
Ik heb mijn bank al opdracht gegeven om dit bedrag terug te laten storten.

Mvg,

Desmond

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
Voor alle incasso zaken kan je alleen telefonisch meer inlichtingen in winnen. Je dient dus zelf even te bellen met de klantenservice op 0900-9596.

Let op; zelfs indien je denkt dat de factuur niet correct is, is storneren niet aan te raden, want je bent nog gewoon betalingsplichtig. Indien je twijfelt aan een factuur, is eerst bellen altijd het slimst.

Succes!
Reputatie 8
Badge +2
@Dezmond,

Is het inmiddels gelukt? Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet een nieuw topic aan te maken. Dan zal ik mij alsnog buigen over de betreffende kwestie en jou van antwoord proberen te voorzien.

@Matthijs1986,

Thanks! :)

Michael