factuur 1 cent hoger dan abonnement

• 3 oktober 2019
  • 21 reacties
  • 464 keer bekeken

Beste medewerker, mijn factuur geeft aan dat ik 1 cent meer moet betalen dan mijn abonnement. Kan dit zsm opgelost worden?

21 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @VGP gaat het om een thuis abo of mobiel abo en welk onderdeel van de factuur is te hoog?
Beste Jan,

Ht gaat om mobiel, en er staat gewoon dat mijn abonnementskosten 1 cent hoger zijn.

Zonder extra kosten dus.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @VGP , voor een snel antwoord kun je het beste even bellen, twitteren of facebooken, anders even wachten op de reactie van een moderator.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @VGP, welkom hier.

Je geeft aan dat jouw factuur 1 cent hoger is dan zou moeten. Dat wil je graag aangepast zien. Ik wil graag eens meekijken. Ik mis hiervoor echter wel gegevens. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van in ieder geval jouw 06 nummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Of heb je inmiddels al via een andere weg contact gehad?
Bste Bart,

Ik heb mijn profiel aangepast.

Alvast bedankt.
Bste JanD,

Dank voor de tips. Alvorens hier mijn vraag te hebben gesteld heb ik contact gehad met de klantenservice. De medewerker in kwestie weigerde echter iets te doen hieraan, omdat het slechts om 1 cent ging. Mijn argument dat als ze dit bij al hun klanten doen, ze wel een hoop geld op strijken was aan dovemans oren gericht. Hierna verbrak hij de verbinding. Vandaar dat ik het hier probeer.
Reputatie 8
Badge +8
Bste JanD,

Dank voor de tips. Alvorens hier mijn vraag te hebben gesteld heb ik contact gehad met de klantenservice. De medewerker in kwestie weigerde echter iets te doen hieraan, omdat het slechts om 1 cent ging. Mijn argument dat als ze dit bij al hun klanten doen, ze wel een hoop geld op strijken was aan dovemans oren gericht. Hierna verbrak hij de verbinding. Vandaar dat ik het hier probeer.

Hallo @VGP , het is juist goed dat je dat aan de orde stelt, 1 cent x miljoenen klanten x per maand is een beste omzet op jaarbasis.
Als gepensioneerd financieel administrateur let ook ik op de kleintjes, net als de grootgrutter AH.
Als ik bijvoorbeeld € 2,47 moet betalen, betaal ik contant € 2,45, scheelt toch 2 cent.
Als ik € 2,48 moet betalen betaal ik niet contant € 2,50, maar PIN ik, scheelt toch ook ook weer 2 cent.
Als je al die centen op jaarbasis rekent scheelt toch een boel geld voor een gepensioneerde en trouwens ook voor niet-gepensioneerden.☺
Succes.
Beste JanD,

Wt een prachtig bericht. Ik herken mij ook echt hierin, ook al ben ik nog lang niet gepensioneerd. Toen ik deze berekening dus voorlegde aan de medewerker, kreeg ik dus het verwijt dat het bij mij maar om 1 cent gaat en dat geen prioriteit heeft bij telfort. Het moment dat het andersom is, is men er natuurlijk wel direct bij.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb even naar het contract gekeken. Deze staat netjes op 13,50. Dus dat staat goed. Alleen er staat 13,51 in Mijn Telfort? Vermoedelijk komt dat door de afronding van het totaal. Kun je een screenshot er van sturen?
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @VGP , betaal je ook werkelijk € 0,01 meer of staat het alleen maar in MijnTelfort?
Beste Jan, dit staat in mijn telfort. De eerste afschrijving moet nog komen. Maar tot nu toe is de afschrijving altijd in lijn geweest met mijn telfort
Beste Bart,

Dat staat inderdaad in mijn telfort. Het lijkt alleen alsof ik geen bestand kan uploaden op het forum.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @VGP , ik neem aan dat je weet hoe je een screendump maakt op een Windows PC, die screendump is een PNG-bestand, dus een soort foto.
Als je onderin het topic scherm op het icoontje van de fotocamera klikt kun je je screendump aanklikken en uploaden,

Ah, duidelijk. Op de telefoon gaat dat niet. Even inloggen op de pc dan.
Reputatie 8
Badge +8
Ah, duidelijk. Op de telefoon gaat dat niet. Even inloggen op de pc dan.
Inderdaad, dat werkt het gemakkelijkst.
Reputatie 8
Badge +11
Dan wacht ik het screenshot nog even af. Dan kijk ik mee.
Zie mijn oude topic.

Heel klein verschil in Mijn Telfort Mobiel factuur.

Dit euvel bestaat dus al langer en het wordt uitgelegd door voormalig moderator Wieger en door Bart.
Reputatie 8
Badge +8
Zie mijn oude topic.

Heel klein verschil in Mijn Telfort Mobiel factuur.
Dit euvel bestaat dus al langer en het wordt uitgelegd door voormalig moderator Wieger en door Bart.

Hallo @mandy , het enige verschil is dat de bank nu 24/7 overmakingen verwerkt en wat je nu overmaakt binnen 5 seconden bij de geadresseerde is bijgeschreven als hij/zij ook bij een deelnemende bank bankiert.
Klopt helemaal JanD.
Reputatie 8
Badge +17

Zie mijn oude topic.

Heel klein verschil in Mijn Telfort Mobiel factuur.Dit euvel bestaat dus al langer en het wordt uitgelegd door voormalig moderator Wieger en door Bart.
Hallo @mandy , het enige verschil is dat de bank nu 24/7 overmakingen verwerkt en wat je nu overmaakt binnen 5 seconden bij de geadresseerde is bijgeschreven als hij/zij ook bij een deelnemende bank bankiert.

Sterker nog, bij álle (grote) banken is het zo dat als je geld overmaakt naar een ander rekening, of die rekening bij dezelfde- of een andere bank geregistreerd staat, het binnen een paar seconden (minuten). op die rekening staat. zie https://nos.nl/artikel/2272168-geld-binnen-nederland-straks-in-5-seconden-overgeboekt.html
Klopt Kees-Jan,

Ik doelde ook op die ene cent.

Reageer