facturen zijn gewoon betaald, en ik word afgesloten vanochtend van internet

• 14 mei 2013
  • 7 reacties
  • 3342 keer bekeken

Badge
Hallo, mijn facturen voor mijn internet aansluitingen zijn betaald, ben helemaal bij, en des ondanks word ik vanochtend afgesloten van internet op 1 van mijn aansluitingen!!
Hoe kan dat??????????????

Graag hulp verzocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MJM vd Dungen.

7 reacties

Hier hetzelfde. Gebeld met telfort. Zeggen dat er twee maanden openstaan terwijl alles betaald is. Moest maar de aanmaning afwachten en de aansluitkosten betalen anders geen internet. Ze houden voet bij stuk terwijl ik de bankafschriften heb waarop staat dat alles betaald is
Badge +2
Hier hetzelfde. Gebeld met telfort. Zeggen dat er twee maanden openstaan terwijl alles betaald is. Moest maar de aanmaning afwachten en de aansluitkosten betalen anders geen internet. Ze houden voet bij stuk terwijl ik de bankafschriften heb waarop staat dat alles betaald is

Naar het juiste bankrekeningnummer?
Je bent niet in de war met mobiel?
Alle rekeningen naar telfort mobiel gaan naar 9275549, Internet naar 548 (zonder 9275).
Is er vanuit de bank niet een automatische terugstorting geweest oid?
Badge
Ben inmiddels sinds gisteren weer aangesloten, alleen bleek nu dat ik volgens de computer van Telfort gebruik maak van interactieve televisie, terwijl ik dat toch echt verleden jaar geannuleerd had, heb er ook een bevestigingsbrief van gehad, is dus niet aangepast in de computer.
Word nog gebeld erover, en daar maak ik mij dus zorgen over, kunnen allerlei toezeggingen doen, eerst maar afwachten of zij die toezegging nakomen!
Reputatie 4
Badge +3
@patrick783,

Ik zie dat er inmiddels geen openstaande facturen zijn, zodat afsluiting niet meer gaat gebeuren. Ik lees graag van je wanneer er contact is geweest. Mocht je daarna nog onduidelijkheden hebben kun je dat uiteraard hier plaatsen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Badge
Goedemorgen Henk,

Ik heb contact gehad met Telfort op de 14 de en de 15 de Mei 2013, tevens ben ik aangesloten weer op de 15 de Mei op internet.
Verder bleek dat ik volgens de computer interactieve televisie gebruik, hoewel ik dat verleden jaar opgezegd heb, ik heb daar een bevestigingsbrief van met de datum 20- November 2012.
Ik zou gebeld worden door een andere afdeling, ik heb tot nu toe nog niets vernomen daarvan.

Groet Patrick783
Badge
Ik moet opmerken dat ik nog steeds niet gebeld ben betreffende interactieve televisie, een functie waar ik wel voor betaal, omdat dat in de computer staat, maar wat ik niet kan gebruiken, en wat ik verleden jaar opgezegd heb.
Ik heb daar een bevestigingsbrief van gedateerd op 29 November 2012.
Heb geen zin om weer een relatief duur telefoonnummer te gaan bellen, omdat telfort zijn afspaken niet nakomt!!
Wil niet zeggen dat ik ook extern kan gaan klagen, en dat het weer in de media terecht komt, maakt mij niet, zolang het maar opgelost word!
Dus Telfort, vraag ik hierbij een moderator om als nog mijn probleem op te lossen.

Gr Patrick
Reputatie 4
Badge +3
@patrick783,

Erg vervelend dat er geen contact met je opgenomen is. Ik ga dit voor je uitzoeken en zal je in dit topic op de hoogte brengen.

Ik ga er van uit dat ik vrijdag meer weet.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Reageer